12 ZASAD SKUTECZNEJ EDUKACJI CZYLI JAK UCZYĆ ŻEBY NAUCZYĆ
BĄBEL P. WIŚNIAK M. wydawnictwo: GWP , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 32.90 Twoja cena 31,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka 12 zasad skutecznej edukacji
czyli jak uczyć, żeby nauczyć
Poradnik 12 zasad skutecznej edukacji został napisany z myślą o wszystkich
nauczycielach i edukatorach, którzy chcą uczyć w taki sposób, aby ich uczniowie
rzeczywiście się nauczyli. Opierając się na swojej wiedzy i na doświadczeniu zdobytym
podczas prowadzenia licznych warsztatów i szkoleń, autorzy sformułowali dwanaście
uniwersalnych zasad skutecznej edukacji, wspólnych dla wszystkich typów, szczebli i form
kształcenia.
Książka to praktyczny przewodnik pełen przykładów, wskazówek i technik do
zastosowania w codziennej pracy w szkołach i innych placówkach edukacyjnych.
Autorzy w zrozumiały sposób wyjaśniają znaczenie powiązań teorii z praktyką
oraz omawiają między innymi takie zagadnienia, jak: grupowanie materiału, procesy
koncentracji, wykorzystanie emocji w nauce, potrzeba przerw czy sposoby motywowania
uczniów.
Dzięki opisanym w książce metodom i narzędziom nauczyciele:
zbudują podczas zajęć atmosferę sprzyjającą nauce,
pomogą uczniom zrozumieć, utrwalić i zapamiętać nauczane treści,
nauczą się wykorzystywać edukacyjny potencjał nowoczesnych technologii,
będą skutecznie nauczać, a ich uczniowie zaczną osiągać lepsze wyniki.
Wprowadzenie, czyli na czym polega skuteczna edukacja
Rozdział 1
Koncentracja, czyli o kierowaniu uwagą uczniów
Rozdział 2
Porcjowanie, czyli grupowanie informacji
Rozdział 3
Powtarzanie, czyli ćwiczenie czyni mistrza
Rozdział 4
Rozumienie, czyli schodzenie na poziom semantyczny
Rozdział 5
Kolejność informacji, czyli o znaczeniu miejsca w szeregu
Rozdział 6
Obraz silniejszy niż słowo, czyli o angażowaniu wyobraźni
Rozdział 7
Odnoszenie do Ja, czyli o łączeniu wiedzy z osobą ucznia
Rozdział 8
Uczenie się przez doświadczenie, czyli przeżyć znaczy wiedzieć
Rozdział 9
Emocje, czyli akumulator pamięci
Rozdział 10
Czas na przerwę, czyli wiedza musi się uleżeć
Rozdział 11
Wskazówki do przypominania, czyli jak zapamiętać, żeby sobie przypomnieć
Rozdział 12
Motywowanie uczniów, czyli o roli wzmacniania
Podsumowanie
Bibliografia
220 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PSYCHOLOGIA EMOCJI ŁOSIAK W.
- WDZIĘCZNOŚĆ NAJTAŃSZY BILET DO SZCZĘŚCIA LARSSON L.
- PSYCHODRAMA W PSYCHOTERAPII STANKIEWICZ S.
- NATURA EMOCJI PODSTWOWE ZAGADNIENIA EKMAN P. DAVIDSON R.J.
- PSYCHOLOGIA SZCZĘŚCIA ARGYLE M.
- POZYTYWNE INTERWENCJE PSYCHOLOGICZNE DOBROSTAN A ZACHOWANIA INTENCJONALNE KACZMAREK Ł.
- UZALEŻNIENIA KOMPUTEROWE DIAGNOZA ROZPOWSZECHNIENIE TERAPIA AUGUSTYNEK A.
- PEŁNIA ŻYCIA NOWE SPOJRZENIE NA KWESTIĘ SZCZĘŚCIA I DOBREGO ŻYCIA SELIGMAN M.
- ABY BYĆ SOBĄ WPROWADZENIE DO ANALIZY TRANSAKCYJNEJ ROGOLL R.
- DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA. PROCES NARZĘDZIA STANDARDY. PALUCHOWSKI W.J.
- ILE SZCZĘŚCIA DAJĄ NAM INNI LUDZIE WIĘZI SPOŁECZNE A DOBROSTAN PSYCHICZNY GROWIEC K.
- 40 PRAC BADAWCZYCH KTÓRE ZMIENIŁY OBLICZE PSYCHOLOGII HOCK R.
- DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA DIAGNOZOWANIE JAKO KOMPETENCJA PROFESJONALNA STEMPLEWSKA-ŻAKOWICZ K.
- 10 ZALET WYBITNYCH PRZYWÓDCÓW PRZYWÓDZTWO A CHARAKTER GINI A. GREEN R.M.
- DIAGNOZA PSYCHIATRYCZNA PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK DLA KLINICYSTÓW MORRISON J.
- PEDEUTOLOGIA KWIATKOWSKA H.
- DIAGNOZA I PSYCHOTERAPIA SPRAWCÓW PRZEMOCY DOMOWEJ DYJAKON D. - BEZPIECZEŃSTWO I ZMIANA
- PSYCHOLOGIA STRESU ŁOSIAK W.
- PSYCHOLOGIA POZYTYWNA TRZEBIŃSKA E.
- REGULACJA EMOCJI W PSYCHOTERAPII PODRĘCZNIK PRAKTYKA LEAHY R. TIRCH D. NAPOLITANO L.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|