Książka prezentuje bogactwo możliwości, które daje znajomość zasad
typografii w tekstach drukowanych oraz w różnych rodzajach mediów.
Najważniejsze reguły, według których powinni postępować projektanci,
przedstawione zostały przy pomocy szczegółowych opisów zilustrowanych licznymi
przykładami wybitnych i przełomowych prac z całego świata. Opisuje rozwój typografii
aż po najnowsze technologie oraz przedstawia jej ogromne znaczenie w projektowaniu.
Publikacja zawiera wiele krojów pism z czasów dawnych i współczesnych,
dzięki czemu jest nieocenionym źródłem inspiracji i fachowym poradnikiem dla
wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem książek, czasopism, reklam oraz stron
internetowych. Pokazuje jak wybór rodzaju kroju pisma wpływa na przekaz i jakie ma
znaczenie w kompozycji. Na rzeczywistych realizacjach najwybitniejszych projektantów
uczy, jak w praktyce wykorzystywać zawarte w tej książce wiadomości.
176 stron, oprawa kartonowa, Format: 20.0x23.0cm