ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREATYWNA REKLAMA


BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 87.00 Twoja cena  82,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły.

Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.


Ken Burtenshaw posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej jako szef działu kreacji.

Nik Mahon - wykładowca Southampton Solent University. Wcześniej przez wiele lat pracował dla agencji reklamowych w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Obecnie prowadzi także programy szkoleniowe dla agencji reklamowych i organizacji biznesowych.

Caroline Barfoot posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie mediów, komunikacji marketingowej, obsługi klienta i strategii. Wykładowca Southampton Solent University, gdzie prowadzi wykłady o strategii reklamowej, badaniach marketingowych i przemyśle reklamowym.


Spis treści

Jak korzystać z książki

Wprowadzenie

Struktura agencji

ROZDZIAŁ 1: WYBÓR MEDIÓW

Plakaty

Media niestandardowe

Prasa codzienna i magazyny

Telewizja i kino

Radio

Direct mail

Reklama online

ROZDZIAŁ 2: PLANOWANIE I STRATEGIA KAMPANII

Klient

Co jeszcze powinna wiedzieć agencja?

Badania rynku

Cykl planowania kampanii

ROZDZIAŁ 3: BRIEF KREATYWNY

Rola briefu

Przygotowanie briefu

Zawartość briefu

ROZDZIAŁ 4: KONCEPT KREATYWNY

Zespół kreatywny

Badanie i poznawanie

Powstawanie pomysłu

Copywriting, czyli pisanie tekstu

Wizualizowanie konceptu

ROZDZIAŁ 5: PROJEKTOWANIE

Fotografia i ilustracja

Sesja fotograficzna

Dopracowanie wyglądu kampanii

Typografia

Obraz wart jest tyle co tysiąc słów

ROZDZIAŁ 6: PRZYSZŁOŚĆ REKLAMY

Podążanie za zmianami

Perspektywy reklamy

ZAKOŃCZENIE

Podsumowanie

Źródła dla studentów

Podziękowania


176 stron, miękka oprawa, format: 22x23 cm

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L.

- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW
SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.

- MARKETING MEDIALNY
JUPOWICZ-GINALSKA A.

- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
MODRZEWSKI P.

- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII
WIKTORSKA P.

- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO
GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.

- RYNEK MEDIALNY
LAKOMY M.

- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ
BARTNIK M.

- TYPOGRAFIA WPROWADZENIE W TEORIĘ I PRAKTYKĘ TYPOGRAFII
AMBROSE G. HARRIA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022