ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RYNEK MEDIALNY


LAKOMY M.

wydawnictwo: MATERNUS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 19.99 Twoja cena  18,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Wielu medioznawców wieszczy koniec epoki Gutenberga. Jej schyłek dostrzegamy coraz bardziej, obserwując przemiany, jakim w szybkim tempie podlegają media elektroniczne. Dynamiczny rozwój nowych mediów, a szczególnie internetu, pogłębia proces konwergencji, który przynosi ze sobą nieznane wcześniej zjawiska społeczne i rynkowe, zmuszając dysponentów mediów do podejmowania wysiłku w celu utrzymania się na rynku".
ze wstępu Autora


72 strony, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- KREATYWNA REKLAMA
BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.

- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII
WIKTORSKA P.

- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO
GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.

- MARKETING MEDIALNY
JUPOWICZ-GINALSKA A.

- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
MODRZEWSKI P.

- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L.

- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW
SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.

- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ
BARTNIK M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022