|
SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ
BARTNIK M. wydawnictwo: FLASHBOOK , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 18.00 Twoja cena 17,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pierwszy poradnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych
marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu, którzy chcieliby poznać zupełne
podstawy tej dziedziny. Poradnik odpowiada m.in. na pytania: co można osiągnąć
reklamą, jak wybrać adresata, jak wybrać dobre medium reklamowe (Internet? Outdoor?
Prasa, telewizja, radio?), jak sformułować przekaz reklamy.
Jak przygotować reklamę, która sprzeda Twój produkt?
Jakie błędy w reklamie mogą zabić Twoją firmę?
Jakie są najzabawniejsze wpadki reklamodawców?
Skuteczna reklama to podręczny przewodnik skierowany zarówno do osób zainteresowanych
tematyką reklamową, jak i przedsiębiorców, którzy chcieliby wprowadzić porady w
życie i rozwinąć swój biznes. Monika Bartnik - wieloletni praktyk, wykładowca i
publicystka, w przystępny i przejrzysty sposób wprowadza czytelników w meandry
efektywnej reklamy. Przedstawia sposoby określania celów reklamy i ustalania budżetu
reklamowego. Autorka radzi także, jakie medium wybrać dla danego przekazu – czy
reklamować produkt w telewizji, prasie, a może na billboardach? W hiperprzewodniku
Skuteczna reklama wyjaśniono też najważniejsze terminy branżowe, zawarto porady
dotyczące współpracy z agencją reklamową i wyjaśniono, jak przekuć wydatki
reklamowe na wzrost sprzedaży.
Liczne przykłady, barwne ciekawostki i zaskakujące fakty zawarte w Skutecznej
reklamie pomagają zrozumieć mechanizmy reklamy i znaleźć praktyczne rozwiązania
rzeczywistych problemów biznesowych. Obok tekstu, tak jak we wszystkich
hiperprzewodnikach flashbook.pl, znajdują się są dziesiątki linków prowadzących do
najciekawszych tekstów w Internecie.
Autorka jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Marie
Skłodowskiej-Curie w Lublinie. Od 1999 do 2006 roku związana była z mediami. Zajmowała
stanowisko zastępcy redaktora naczelnego magazynu Brief, była redaktorem prowadzącym
miesięcznika branżowego MediaQuest, poświęconego rynkowi mediów, marketingu i PR.
Pełniła również funkcję redaktora odpowiedzialnego za dział poświęcony
marketingowi w miesięczniku „Home&Market”. Jest wykładowcą w Podyplomowym
Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej
Handlowej. Studiuje też na Wydziale Kultury Japonii na PJWSTK. Obecnie pracuje jako
dyrektor marketingu i PR w firmie Słodkie Upominki.
120 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI JAMES L.
- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.
- MARKETING MEDIALNY JUPOWICZ-GINALSKA A.
- KREATYWNA REKLAMA BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.
- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII WIKTORSKA P.
- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.
- RYNEK MEDIALNY LAKOMY M.
- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE MODRZEWSKI P.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|