ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII


WIKTORSKA P.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 36.65 Twoja cena  34,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

AdWords 360°

Katalog skutecznych kampanii


Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.

Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking. Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz!


Wstęp (9)

  • Poznajmy się (12)
  • Wprowadzenie do książki (14)

 

Rozdział 1. Wyszukiwarka potęgą sprzedaży (17)

    • Case study 1. Snickers - misspelling (23)
    • Case study 2. L'Oréal Paris - potęga Google Insight (27)
    • Case study 3. Fiat - historia powrotu na rynek amerykański (29)
    • Case study 4. Wisely - kreatywna promocja agencji (31)
    • Case study 5. Baby SuperMall - modele atrybucji potęgą inteligentnej sprzedaży (33)
    • Case study 6. BZ WBK - terminale płatnicze (37)

 

Rozdział 2. Sieć reklamowa Google (GDN) potęgą zasięgu (41)

  • Kilka faktów na temat sieci GDN (43)
    • Case study 7. Travelist - bo wakacje są najważniejsze (47)
    • Case study 8. Watchfinder - strategie budowania list remarketingowych (52)
    • Case study 9. Brytyjska organizacja humanitarna Oxfam (55)
    • Case study 10. HushHush.com (57)
    • Case study 11. Storkie Express - remarketing dynamiczny (59)

 

Rozdział 3. Wideo potęgą wizerunku (61)

  • Pozwól, że zafunduję Ci szybki powrót do przeszłości (62)
  • Rodzaje treści na YouTube (64)
  • Kim jest użytkownik youtube? (68)
    • Case study 12. #BMWstories (75)
    • Case study 13. Honda - On the Other Site (81)
    • Case study 14. Pepsi Max - niemożliwe staje się możliwe (83)
    • Case study 15. Tiger Energy Drink (86)
    • Case study 16. Burger King - 64 dedykowane pre-rolle (89)
    • Case study 17. Eat24 - nietypowa promocja aplikacji (91)
    • Case study 18. Sodimac - Eco Guide (93)
    • Case study 19. Australijska Policja Federalna - odnaleźć zaginionych (95)
    • Case study 20. Centre de Prévention du Suicide - wysłuchaj (97)
    • Case study 21. Geico - zawieszeni w czasie (99)

 

Rozdział 4. Reklama mobilna, czyli mikromomenty (101)

  • Użytkownicy (102)
  • Treści mobilne (106)
    • Case study 22. Savings.com - mobilna strategia sprzedaży (108)
    • Case study 23. Rosetta Stone - mobilny masthead (110)
    • Case study 24. Old Spice - zew natury (112)
    • Case study 25. LG G2 - czujesz się śledzony? (114)

 

Rozdział 5. Zintegrowane kampanie reklamowe (117)

  • Polska oczekuje innowacji! (118)
    • Case study 26. BMW i - interaktywne okno na świat (120)
    • Case study 27. Volvo - wirtualna rzeczywistość z Google Cardboard (122)
    • Case study 28. STYLEPIT - interaktywny katalog (124)
    • Case study 29. Assassin's Creed III - multimedialna podróż śladami mordercy (126)
    • Case study 30. Audi TT - przetestuj wirtualny kokpit (129)

 

Brief reklamowy (131)

  • BRIEF REKLAMOWY (132)

 

Kilka słów od SEM-owca (137)
Podziękowania (140)


144 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO
GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.

- RYNEK MEDIALNY
LAKOMY M.

- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ
BARTNIK M.

- KREATYWNA REKLAMA
BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.

- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L.

- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW
SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.

- MARKETING MEDIALNY
JUPOWICZ-GINALSKA A.

- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
MODRZEWSKI P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022