10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L. wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I cena netto: 40.95 Twoja cena 38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Bądźmy w kontakcie!
- Ciesz się zaufaniem ludzi
- Osiągaj korzyści, pomagając innym
- Poznaj sprawdzone techniki networkingu
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z
podstawówki lub znajomość z kolegą z pracy, sąsiadem czy sklepikarzem. Networking,
czyli proces kształtowania bliskich i funkcjonalnych kontaktów międzyludzkich, to klucz
do sukcesu, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.
W tej książce znajdziesz omówienie dziesięciu zasad dotyczących zacieśniania
związków z ludźmi i dowiesz się, co należy zrobić, żeby zwiększyć liczbę nowych
znajomych. Dawaj z siebie jak najwięcej. Naucz się prosić innych o pomoc. Nie wstydź
się słuchać cudzych rad. Bądź odpowiedzialny za własne czyny. Dbaj o utrzymywanie
kontaktów.
"Jeżeli chcesz w pełni przeżyć swoje życie i stale nad sobą pracować,
przeczytaj i zacznij stosować wskazówki zawarte w Dziesięciu założeniach
networkingu"
Mark Victor Hansen, współautor książek z serii "Balsam dla duszy"
Larry James zawarł swoją pierwszą transakcję sprzedaży w wieku
dziesięciu lat. Od tego czasu jego głównym zajęciem było sprzedawanie i nawiązywanie
kontaktów. W swoim życiu zawodowym skupia się on na wygłaszaniu wykładów, pisaniu
książek oraz prowadzeniu warsztatów z dziedziny networkingu i stosunków
interpersonalnych. Jest założycielem i prezesem firmy CelebrateLove.com.
Spis treści
Wprowadzenie
1. Zaplanuj swoje życie!
2. Przyjmij na siebie odpowiedzialność!
3. Słuchaj rad!
4. Pozwól się dostrzec!
5. Bądź sobą!
6. Bądź uważny!
7. Daj coś od siebie!
8. Proś o to, czego chcesz!
9. Mów: "Dziękuję!"
10. Bądź w kontakcie!
Cytaty
Epilog
Posłowie
Larry poleca...
O Larrym Jamesie...
219 stron, A5, twarda oprawa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII WIKTORSKA P.
- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.
- MARKETING MEDIALNY JUPOWICZ-GINALSKA A.
- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE MODRZEWSKI P.
- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.
- RYNEK MEDIALNY LAKOMY M.
- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ BARTNIK M.
- KREATYWNA REKLAMA BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|