ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI


JAMES L.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bądźmy w kontakcie!

  • Ciesz się zaufaniem ludzi
  • Osiągaj korzyści, pomagając innym
  • Poznaj sprawdzone techniki networkingu

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z podstawówki lub znajomość z kolegą z pracy, sąsiadem czy sklepikarzem. Networking, czyli proces kształtowania bliskich i funkcjonalnych kontaktów międzyludzkich, to klucz do sukcesu, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

W tej książce znajdziesz omówienie dziesięciu zasad dotyczących zacieśniania związków z ludźmi i dowiesz się, co należy zrobić, żeby zwiększyć liczbę nowych znajomych. Dawaj z siebie jak najwięcej. Naucz się prosić innych o pomoc. Nie wstydź się słuchać cudzych rad. Bądź odpowiedzialny za własne czyny. Dbaj o utrzymywanie kontaktów.

"Jeżeli chcesz w pełni przeżyć swoje życie i stale nad sobą pracować, przeczytaj i zacznij stosować wskazówki zawarte w Dziesięciu założeniach networkingu"
Mark Victor Hansen, współautor książek z serii "Balsam dla duszy"


Larry James zawarł swoją pierwszą transakcję sprzedaży w wieku dziesięciu lat. Od tego czasu jego głównym zajęciem było sprzedawanie i nawiązywanie kontaktów. W swoim życiu zawodowym skupia się on na wygłaszaniu wykładów, pisaniu książek oraz prowadzeniu warsztatów z dziedziny networkingu i stosunków interpersonalnych. Jest założycielem i prezesem firmy CelebrateLove.com.


Spis treści

Wprowadzenie

1. Zaplanuj swoje życie!

2. Przyjmij na siebie odpowiedzialność!

3. Słuchaj rad!

4. Pozwól się dostrzec!

5. Bądź sobą!

6. Bądź uważny!

7. Daj coś od siebie!

8. Proś o to, czego chcesz!

9. Mów: "Dziękuję!"

10. Bądź w kontakcie!

Cytaty

Epilog

Posłowie

Larry poleca...

O Larrym Jamesie...

219 stron, A5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII
WIKTORSKA P.

- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW
SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.

- MARKETING MEDIALNY
JUPOWICZ-GINALSKA A.

- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
MODRZEWSKI P.

- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO
GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.

- RYNEK MEDIALNY
LAKOMY M.

- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ
BARTNIK M.

- KREATYWNA REKLAMA
BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022