ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 93.90 89,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TYPOGRAFIA WPROWADZENIE W TEORIĘ I PRAKTYKĘ TYPOGRAFII


AMBROSE G. HARRIA P.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 93.90 Twoja cena  89,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka prezentuje bogactwo możliwości, które daje znajomość zasad typografii w tekstach drukowanych oraz w różnych rodzajach mediów.

Najważniejsze reguły, według których powinni postępować projektanci, przedstawione zostały przy pomocy szczegółowych opisów zilustrowanych licznymi przykładami wybitnych i przełomowych prac z całego świata. Opisuje rozwój typografii aż po najnowsze technologie oraz przedstawia jej ogromne znaczenie w projektowaniu.

Publikacja zawiera wiele krojów pism z czasów dawnych i współczesnych, dzięki czemu jest nieocenionym źródłem inspiracji i fachowym poradnikiem dla wszystkich, którzy zajmują się projektowaniem książek, czasopism, reklam oraz stron internetowych. Pokazuje jak wybór rodzaju kroju pisma wpływa na przekaz i jakie ma znaczenie w kompozycji. Na rzeczywistych realizacjach najwybitniejszych projektantów uczy, jak w praktyce wykorzystywać zawarte w tej książce wiadomości.


176 stron, oprawa kartonowa, Format: 20.0x23.0cm

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- KREATYWNA REKLAMA
BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022