Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem
się na długofalowych celach przedsiębiorstw.
Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej,
unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem.
Prezentowana tu wiedza ułatwia podejmowanie skutecznych decyzji,
przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważania
odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym.
Wstęp (Henryk Mruk)
Istota i rola strategii w działaniu firmy (Henryk Mruk)
Procedura budowania strategii marketingowej (Henryk Mruk)
Miejsce strategii w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem (Bogna
Pilarczyk)
Od segmentacji do indywidualizacji (Aleksandra Kaniewska, Grzegorz
Leszczyński)
Strategie konkurencji (Aleksandra Kaniewska, Bogna Pilarczyk)
Strategie produktowo-rynkowe (Ireneusz P. Rutkowski)
Strategie nowego produktu (Ireneusz P. Rutkowski)
Strategia opakowania (Ewa Jerzyk)
Strategia marki (Zygmunt Waśkowski)
Zarządzanie kategoriami produktów (Dagmara Maroszek, Henryk Mruk)
Strategia cen (Tomasz Wanat)
Strategia dystrybucji (Magdalena Stefańska)
Komunikacja masowa (Malgorzata Michalik, Lilianna Nowak)
Strategie komunikacji indywidualnej (Malgorzata Michalik, Lilianna Nowak)
Strategia marketingu wewnętrznego (Agnieszka Olsztyńska)
Dylematy realizacji strategii marketingowych (Henryk Mruk)
Globalne strategie marketingowe (Renata Nestorowicz)
Internet w strategii marketingowej (Grzegorz Leszczyński, Marek
Zieliński)
Strategiczna kontrola marketingu (Piotr Kwiatek)
Zakończenie
Bibliografia
286 stron, B5, oprawa miękka