ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 30.80 29,26   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGIE MARKETINGOWE


MRUK H. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 30.80 Twoja cena  29,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw.

Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem.

Prezentowana tu wiedza ułatwia podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważania odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym.


Wstęp (Henryk Mruk)
Istota i rola strategii w działaniu firmy (Henryk Mruk)
Procedura budowania strategii marketingowej (Henryk Mruk)
Miejsce strategii w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem (Bogna Pilarczyk)
Od segmentacji do indywidualizacji (Aleksandra Kaniewska, Grzegorz Leszczyński)
Strategie konkurencji (Aleksandra Kaniewska, Bogna Pilarczyk)
Strategie produktowo-rynkowe (Ireneusz P. Rutkowski)
Strategie nowego produktu (Ireneusz P. Rutkowski)
Strategia opakowania (Ewa Jerzyk)
Strategia marki (Zygmunt Waśkowski)
Zarządzanie kategoriami produktów (Dagmara Maroszek, Henryk Mruk)
Strategia cen (Tomasz Wanat)
Strategia dystrybucji (Magdalena Stefańska)
Komunikacja masowa (Malgorzata Michalik, Lilianna Nowak)
Strategie komunikacji indywidualnej (Malgorzata Michalik, Lilianna Nowak)
Strategia marketingu wewnętrznego (Agnieszka Olsztyńska)
Dylematy realizacji strategii marketingowych (Henryk Mruk)
Globalne strategie marketingowe (Renata Nestorowicz)
Internet w strategii marketingowej (Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński)
Strategiczna kontrola marketingu (Piotr Kwiatek)
Zakończenie
Bibliografia


286 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- TEORIA RÓWNOWAGI OGÓLNEJ RYS HISTORYCZNY I OBECNY STATUS W EKONOMII
DĄBROWSKI I.

- RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
JARUGA A.A. KABALSKI P. SZYCHTA A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022