|
ANALIZA TEKSTU W DYSKURSIE MEDIALNYM
LISOWSKA-MAGDZIARZ M. wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 33.50 Twoja cena 31,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Analiza tekstu w dyskursie medialnym
Oto praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie,
radiu, telewizji, internecie.
Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze
szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy
dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod
badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie.
Poradnik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa i medioznawców, może być
jednak przydatny także adeptom innych kierunków humanistycznych – socjologii,
kulturoznawstwa, historii, nauk politycznych.
127 stron, B5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- TEORIA KOMUNIKOWANIA MASOWEGO MCQUAIL D.
- NAUKI O MEDIACH I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ ADAMSKI A. GAWROŃSKI S. SZEWCZYK M. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|