ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.90 40,76   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PUBLIC RELATIONS WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE


OLĘDZKI R. RED.

wydawnictwo: ASPRA , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Public relations we współczesnym świecie:

między służbą organizacji i społeczeństwu


Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.

prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Jerzy Olędzki
Preambuła o public relations między służbą organizacji i społeczeństwu

Część pierwsza: FILOZOFIA PUBLIC RELATIONS - SŁUŻBA SPOŁECZEŃSTWU

James E. Grunig (University ofMaryland, USA)
Instytucjonalizacja, zarządzanie strategiczne i media elektroniczne: czy badania naukowe kształtują przyszłość public relations?

Astrid Spatzier, Benno Signitzer (University of Salzburg, Austria)
Rewizja współczesnego public relations: zaangażowanie teoretyczne praktyków w społeczeństwo informacyjne

Maria Jose Canel Crespo (Universidad Complutense de Madrid, Hiszpania)
Rola i funkcje rządowego public relations. Wnioski ze społecznego   postrzegania rządu

Jacek Barlik (Uniwersytet Warszawski)
Najemnicy i zakonnicy w public relations

Paweł Kocoń (Uniwersytet Ekonomiczny, Katowice)
Polityczne public relations a manipulowanie fasadą - refleksja nad teorią Erwinga Goffmana

Iwona Kuraszko (Akademia Leona Koźmińskiego, Warszawa)
Rola komunikacji korporacyjnej w nowym porządku społeczno-ekonomicznym

Część druga: PRAKTYKA SŁUŻBY INFOMACYJNEJ ORGANIZACJI I SPOŁECZEŃSTWU

Anna Jupowicz-Ginalska (Uniwersytet Warszawski)
Medialne public relations - rzecz o public relations środków masowego przekazu

Monika Kaczmarek-Śliwińska (Politechnika Koszalińska)
Social media w działaniach Internet PR przedsiębiorstw polskiego rynku

Weronika Madryas (Wyższa Szkota Zarządzania "Edukacja", Wrocław
Specjalista public relations jako strażnik "ducha informacjonalizmu" w przedsiębiorstwie sieciowym

Urszula Gogołek-Śmigulska (Uniwersytet Warszawski)
Internetowe witryny firm public relations - próba diagnozy

Maria Buszman-Witańska (Uniwersytet Ekonomiczny, Katowice)
Komunikacja, public relations, media, reklama... Oferta edukacyjna z zakresu komunikacji społecznej na wybranych polskich uczelniach

Katarzyna Dojwa (Uniwersytet Wrocławski)
Public relations instytucji publicznej: wybrane instrumenty kreowania wizerunku na przykładzie Policji

Dorota Dolińska, Piotr Weryński (Politechnika Śląska, Zabrze)
Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym


260 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PUBLIC RELATIONS SPOŁECZNE WYZWANIA
RED. OLĘDZKI J.

- DOBRO POPŁACA INICJATYWY MARKETINGOWE I KORPORACYJNE ...
KOTLER P. HESSEKIEL D. LEE N.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022