ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

COACHING TRANSFORMACYJNY JAKO DROGA KU SYNERGII


CZARKOWSKA L.D.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 59.90 Twoja cena  56,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Coaching transformacyjny jako droga ku synergii


Coaching transformacyjny jest to proces osobistej przemiany i dotyczy tego, kim klient jest, a nie tego, co robi.

Nie jest to praca na płytszych poziomach neurologicznych piramidy Batesona-Diltsa, czyli praca nad zmianą zachowań, rozwojem wybranych kompetencji, ani też nad przepracowywaniem ograniczających przekonań klienta.

Coaching transformacyjny dotyczy całej jego osoby, jego tożsamości oraz wizji i misji, dlatego też jest to szczególny rodzaj coachingu, w którym rola coacha polega na byciu świadkiem zachodzącego procesu, a nie aktywatorem zmiany. W tym znaczeniu transformacja wydarza się sama – kiedy klient jest na nią gotowy.

Coach swoją obecnością tworzy przestrzeń, a jako towarzysz buduje coachingową relację opartą o zaufanie, w którą poprzez pytania wnosi uważność i poszerza świadomość klienta. Poprzez odkrywanie prawdy o sobie, następuje integracja na głębszym poziomie tego, co początkowo jawi się jako dysharmonia a nawet sprzeczność.

Niniejsza książka prezentuje szeroki wachlarz koncepcji teoretycznych oraz modeli i narzędzi wspierających transformacyjny wymiar pracy coachingowej, a także opisy przypadków zastosowania transformacji ludzi i zespołów w praktyce.


dr Lidia Czarkowska, dyrektor Centrum Coachingu, Akademii Leona Koźmińskiego


Lidia D. Czarkowska
Coaching transformacyjny jako droga ku synergii. Wprowadzenie

REFLEKSJE TEORETYCZNE

Włodzimierz Włodarski
Jak przejść od słabości stylu twardego do siły stylu miękkiego?

Mirosława Huflejt-Łukasik, Przemysław Turkowski, Grzegorz Zawiłowski
Coaching w organizacji: coaching a zarządzanie

Anna Syrek-Kosowska
Superwizja w coachingu - kluczowy proces transformacji coacha, klienta i organizacji (na przykładzie Fuli Spectrum Model of Supervision, FSM)

Paweł Smółka
Proinnowacyjność jako potencjał do rozwoju oraz strategia działania

MODELE DO PRACY COACHINGOWEJ

Lidia D. Czarkowska
Transforrnacja w coachingu, aby stawać się sobą - inspiracje z psychologii zorientowanej na proces oraz model Homo Creator

Iwona Kozieja
Dialog jako narzędzie rozwoju coachingowej kultury organizacyjnej. Mistrzostwo osobiste oraz zespoły uczące się

Aneta Sękowska
Wykorzystanie Modelu Znaczenia Pracy Zawodowej w coachingu kariery

Lucyna Baca-Lonn
Coaching transformacyjny z zastosowaniem analizy grafologicznej

Grant Soosalu, Tomasz Misiak-Niedźwiadek
mBraining - trzy inteligencje autentycznego przywództwa

PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ COACHINGU

Anna Dąbrowska, Agnieszka Wiśniewska
Wyzwania coachingu transformacyjnego dla pokolenia Y -jak wspierać synergię pokoleń. Refleksja na podstawie własnych doświadczeń i badań

Dagmara Miąsek, Krzysztof Bobiński
Team coaching w procesie budowania kultury innowacyjności. Studium przypadku na podstawie I etapu wdrożenia w firmie Panasonic Polska

Dagmara Głowacka
Zastosowanie coachingu grupowego w procesie transformacji konfliktu. Studium przypadku

Kazimierz F. Nalepa
Władza i wpływ w kluczowych relacjach biznesowych - perspektywa coacha

Informacje o Autorach


270 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- SKUTECZNY COACHING DLA ZAAWANSOWANYCH
KOWALSKA H.

- FLOW PRZEPŁYW SEDNO COACHINGU SZTUKA I NAUKA COACHINGU T.3
ATKINSON M. CHOIS R.T.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022