ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 48.60 46,17   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROCESAMI W ZAKŁADACH UBEZPIECZEŃ


GĄSIORKIEWICZ L.

wydawnictwo: WYD PW , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 48.60 Twoja cena  46,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń


Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń.

Wymaga to zaprezentowania specyfiki i uwarunkowań prawnych działalności ubezpieczeniowej oraz omówienia dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej, struktury procesów realizowanych w zakładach ubezpieczeń, relacji między procesami realizowanymi w zakładach ubezpieczeń oraz mierników oceny realizacji poszczególnych procesów.
 
W monografii zaprezentowano przedstawione w jej tytule zagadnienie w sposób wyczerpujący, poprzez zebranie i omówienie wszystkich dostępnych informacji bezpośrednio dotyczących tego tematu. Szczególną uwagę skupiono na regulacjach prawnych, wytycznych i rekomendacjach, które odnoszą się do działalności ubezpieczeniowej. Powstanie monografii było wynikiem zainteresowania autora problematyką zarządzania procesami w instytucjach finansowych (zwłaszcza zakładach ubezpieczeń) i wieloletniego doświadczenia praktycznego w zakresie zarządzania w zakładach ubezpieczeń.


Wstęp

1. Specyfika i uwarunkowania prawne działalności ubezpieczeniowej
1.1. Specyfika działalności ubezpieczeniowej
1.2. Uwarunkowania prawne działalności ubezpieczeniowej
1.3. Zarządzanie procesami w działalności ubezpieczeniowej
1.3.1. Pojęcie procesu
1.3.2. Podejście procesowe w organizacjach
1.3.3. Istota zarządzania procesowego
1.4. Autorska koncepcja dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej

2. Charakterystyka procesów podstawowych działalności ubezpieczeniowej
2.1. Proces tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
2.1.1. Struktura procesu tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
2.1.2. Relacje między procesem tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych a innymi procesami
2.1.3. Mierniki oceny realizacji procesu tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
2.2. Proces obsługi roszczeń ubezpieczeniowych
2.2.1. Struktura procesu obsługi roszczeń ubezpieczeniowych
2.2.2. Relacje między procesem obsługi roszczeń ubezpieczeniowych a innymi procesami
2.2.3. Mierniki oceny realizacji procesu obsługi roszczeń ubezpieczeniowych

3. Charakterystyka procesów pomocniczych działalności ubezpieczeniowej
3.1. Proces zarządzania marketingiem
3.1.1. Struktura procesu zarządzania marketingiem
3.1.2. Relacje między procesem zarządzania marketingiem a innymi procesami
3.1.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania marketingiem
3.2. Proces zarządzania ryzykiem
3.2.1. Struktura procesu zarządzania ryzykiem
3.2.2. Relacje między procesem zarządzania ryzykiem a innymi procesami
3.2.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania ryzykiem
3.3. Proces zarządzanie reasekuracją
3.3.1. Struktura procesu zarządzania reasekuracją
3.3.2. Relacje między procesem zarządzania reasekuracją a innymi procesami
3.3.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania reasekuracją
3.4. Proces zarządzania finansami
3.4.1. Struktura procesu zarządzania finansami
3.4.2. Relacje między procesem zarządzania finansami a innymi procesami
3.4.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania finansami
3.5. Proces zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi
3.5.1. Struktura procesu zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi
3.5.2. Relacje między procesem zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi a innymi procesami
3.5.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi
3.6. Proces zarządzania działalnością inwestycyjną
3.6.1. Struktura procesu zarządzania działalnością inwestycyjną
3.6.2. Relacje między procesem zarządzania działalnością inwestycyjną a innymi procesami
3.6.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania działalnością inwestycyjną
3.7. Proces zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej
3.7.1. Struktura procesu zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej
3.7.2. Relacje między procesem zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej a innymi procesami
3.7.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej
3.8. Proces zarządzania obsługą prawną i windykacyjną
3.8.1. Struktura procesu zarządzania obsługą prawną i windykacyjną
3.8.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą prawną i windykacyjną a innymi procesami
3.8.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą prawną i windykacyjną
3.9. Proces zarządzania kontrolą wewnętrzną
3.9.1. Struktura procesu zarządzania kontrolą wewnętrzną
3.9.2. Relacje między procesem zarządzania kontrolą wewnętrzną a innymi procesami
3.9.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania kontrolą wewnętrzną
3.10. Proces zarządzania audytem
3.10.1. Struktura procesu zarządzania audytem
3.10.2. Relacje między procesem zarządzania audytem a innymi procesami
3.10.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania audytem
3.11. Proces zarządzania zasobami ludzkimi
3.11.1. Struktura procesu zarządzania zasobami ludzkimi
3.11.2. Relacje między procesem zarządzania zasobami ludzkimi a innymi procesami
3.11.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania zasobami ludzkimi
3.12. Proces zarządzania obsługą administracyjną
3.12.1. Struktura procesu zarządzania obsługą administracyjną
3.12.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą administracyjną a innymi procesami
3.12.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą administracyjną
3.13. Proces zarządzania obsługą informatyczną
3.13.1. Struktura procesu zarządzania obsługą informatyczną
3.13.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą informatyczną a innymi procesami
3.13.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą informatyczną

Zakończenie
Bibliografia


218 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- NOWE KIERUNKI W ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIU
GLINKA B. KOSTERA M. RED.

- RYZYKO I KRYZYS W PROCESIE ROZWOJU ORGANIZACJI
BOGDANIENKO J.

- RYNKI FINANSOWO-UBEZPIECZENIOWE W WARUNKACH KRYZYSU
NOWAK A.Z.(RED.) NOWAK S. (RED.) SOPOĆKO A. (RED.)

- PROBLEMY RYNKU UBEZPIECZENIOWEGO W POLSCE
RED. HANDSCHKE J.

- RYZYKO W WYBORACH STRATEGICZNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH
URBANOWSKA-SOJIN E.

- WPŁYW DZIAŁALNOŚCI SEKTORA UBEZPIECZENIOWEGO NA WZROST GOSPODARCZY
BEDNARCZYK T.H.

- RYNEK UBEZPIECZEŃ WSPÓŁCZESNE PROBLEMY
SUŁKOWSKA W. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022