MODELE DOKONAŃ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH
STRĄK T. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 93.49 Twoja cena 88,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Modele dokonań jednostek sektora finansów publicznych
Podstawowym celem pracy jest opracowanie rozwiązań modelowych dotyczących pomiaru
dokonań jednostek sektora finansów publicznych,
obejmujących:
1) modele dokonań jednostek sektora finansów publicznych,
2) modele pomiaru dokonań, które po uprzedniej konkretyzacji poprzez wybór właściwych
elementów poszczególnych płaszczyzn pomiaru i ich parametryzację można zastosować do
każdej jednostki sektora finansów publicznych,
3) koncepcję systemu pomiaru dokonań obejmującego między innymi zasady definiowania
celów i doboru wskaźników.
Spis treści:
Wstęp
1. Systemowe uwarunkowania modelowania i pomiaru dokonań jednostek sektora
publicznego
1.1. Przedmiot działalności jednostek sektora finansów publicznych – zadania
publiczne
1.2. Klasyfikacja i typologia zadań publicznych
1.3. Klasyfikacja i nomenklatura produktów publicznych
1.4. Sektor finansów publicznych – ramy instytucjonalne realizacji zadań publicznych
1.5. Ewolucja paradygmatu działania jednostek sektora publicznego
2. Pomiar dokonań jako obszar zainteresowania finansów publicznych
2.1. Podstawowe definicje i koncepcje dokonań jednostek sektora finansów publicznych
2.2. Przedmiot nauki o finansach publicznych a pomiar dokonań jednostek sektora finansów
publicznych
2.3. Miejsce pomiaru dokonań w zarządzaniu wydatkami jednostek sektora finansów
publicznych
2.4. Pomiar dokonań a programowanie budżetowe
3. Metodyczne uwarunkowania pomiaru dokonań jednostek sektora finansów
publicznych
3.1. System pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych
3.2. Wdrażanie systemu pomiaru dokonań
3.3. Definiowanie celów i rezultatów dla jednostki sektora finansów publicznych
3.4. Dobór wskaźników dokonań jednostek sektora finansów publicznych
3.5. Wskaźniki dokonań jednostek sektora finansów publicznych
3.6. Pomiar, analiza i raportowanie o dokonaniach
3.7. Podstawowe modele dokonań i ich pomiaru wykorzystywane w jednostkach sektora
finansów publicznych
3.8. Syntetyczne wskaźniki dokonań jednostek sektora finansów publicznych
4. Analiza polskich doświadczeń w pomiarze dokonań jednostek sektora finansów
publicznych
4.1. Uwarunkowania formalnoprawne pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych
4.2. Ocena jakości wskaźników wykorzystanych w budżecie zadaniowym w świetle wyników
kontroli Najwyższej Izby Kontroli
4.3. Ocena polskich doświadczeń w zakresie pomiaru dokonań jednostek podsektora
rządowego dla potrzeb budżetu zadaniowego w świetle badań ankietowych
4.4. Analiza mierników wykorzystywanych w planie wydatków budżetu państwa w układzie
zadaniowym w latach 2007–2011
5. Modelowanie pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych
5.1. Koncepcja modeli dokonań jednostek sektora finansów publicznych
5.2. Model Wartości Publicznej
5.3. Model wartości publicznej dla obywatela
5.4. Modele Wartości Publicznej bazujące na koncepcji sustainable results
5.5. Modele pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych
5.6. Indeks Jakości Systemu Pomiaru Dokonań jednostek sektora finansów publicznych
5.7. Egzemplifikacja modelu wartości publicznej w przestrzeni dwuwymiarowej
5.8. Wielowymiarowy model pomiaru dokonań dla zadań o trudno mierzalnych rezultatach
5.9. Wielowymiarowy model pomiaru dokonań dla zadań o mierzalnych produktach i
rezultatach
5.10. Pomiar jakości mierników zadaniowego planu wydatków budżetu państwa
Zakończenie
Bibliografia
Spis aktów prawnych
Spis rysunków
Spis tabel
461 stron, Format: 15.5x23.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- LOGISTYKA ODZYSKU W OPAKOWALNICTWIE MICHNIEWSKA K.
- ZROZUMIEĆ CHIŃCZYKÓW KULTUROWE KODY SPOŁECZNOŚCI CHIŃSKICH ZAJDLER E. NIEWDANA L. PAWŁOWSKI J. SAREK J.
- POZNAĆ CHINY O POCHODZENIU STU CHIŃSKICH ZNAKÓW AIPING ZHANG RED.
- PERSPEKTYWY I BARIERY ROZWOJU CHIŃSKIEJ GOSPODARKI MARSZAŁEK-KAWA J. RED.
- UWARUNKOWANIA I KONSEKWENCJE PROCESU KURCZENIA SIĘ MIAST W POLSCE HARAŃCZYK A. RED.
- PAŃSTWO ŚRODKA A NOWY JEDWABNY SZLAK PORADZIECKA AZJA CENTRALNA KOZŁOWSKI K. / I XINJANG W POLITYCE CHRL
- WSPÓŁPRACA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI UWARUNKOWANIA PROCESY DECYZJE ZIOŁO M. FILIPIAK B.Z. RED.
- EKONOMICZNE I PRAWNE UWARUNKOWANIA I BARIERY REDUKCJI DEFICYTU I DŁUGU SZOŁNO-KOGUC J. POMORSKA A./ PUBLICZNEGO
- SOCJOLOGIA I PRZESTRZEŃ MIEJSKA MAJER A.
- ODCZUWANIE ARCHITEKTURY RASMUSSEN S.E.
- RACJONALIZACJA GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W POLSCE GRZYMAŁA Z. MAŚOCH G. GOLEŃ M. GÓRNICKI E.
- JAK POLACY MOGĄ PRZEBIĆ MUR CHIŃSKI 39 SEKRETÓW CHIŃSKIEJ KULTURY BIZN CHONG DARREN / BIZNESU
- ZMIANY SPOŁECZNE W JAPONII W XIX I XX WIEKU WYBRANE ZAGADNIENIA KOSTOWSKA-WATANABE E. RED.
- ALTERNATYWNE INSTRUMENTY INWESTYCYJNE PRUCHNICKA-GRABIAS I RED.
- WSPÓŁCZESNE CHINY W KONTEKŚCIE STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH WARDĘGA J.
- WSPÓŁPRACA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z ORGANIZACJAMI KOSOWSKI J. / POZARZĄDOWYMI
- BUDŻET SAMORZĄDOWY I WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA SALACHNA J.M. CZOŁPIŃSKA E. OSTROWSKA A.
- TEORIA URBANISTYKI W PROJEKTOWANIU I PLANOWANIU MIAST CHMIELEWSKI J.M.
- PROTEST MIEJSKI PRZESTRZENIE, TOŻSAMOŚCI I PRAKTYKI NIEZADOWOLONYCH OBYWATELI MIAST KOWALEWSKI M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|