ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 93.49 88,82   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MODELE DOKONAŃ JEDNOSTEK SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH


STRĄK T.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 93.49 Twoja cena  88,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Modele dokonań jednostek sektora finansów publicznych


Podstawowym celem pracy jest opracowanie rozwiązań modelowych dotyczących pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych,

obejmujących:

1) modele dokonań jednostek sektora finansów publicznych,
2) modele pomiaru dokonań, które po uprzedniej konkretyzacji poprzez wybór właściwych elementów poszczególnych płaszczyzn pomiaru i ich parametryzację można zastosować do każdej jednostki sektora finansów publicznych,
3) koncepcję systemu pomiaru dokonań obejmującego między innymi zasady definiowania celów i doboru wskaźników.


Spis treści:

Wstęp

1. Systemowe uwarunkowania modelowania i pomiaru dokonań jednostek sektora publicznego

1.1. Przedmiot działalności jednostek sektora finansów publicznych – zadania publiczne
1.2. Klasyfikacja i typologia zadań publicznych
1.3. Klasyfikacja i nomenklatura produktów publicznych
1.4. Sektor finansów publicznych – ramy instytucjonalne realizacji zadań publicznych
1.5. Ewolucja paradygmatu działania jednostek sektora publicznego

2. Pomiar dokonań jako obszar zainteresowania finansów publicznych

2.1. Podstawowe definicje i koncepcje dokonań jednostek sektora finansów publicznych
2.2. Przedmiot nauki o finansach publicznych a pomiar dokonań jednostek sektora finansów publicznych
2.3. Miejsce pomiaru dokonań w zarządzaniu wydatkami jednostek sektora finansów publicznych
2.4. Pomiar dokonań a programowanie budżetowe

3. Metodyczne uwarunkowania pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych

3.1. System pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych
3.2. Wdrażanie systemu pomiaru dokonań
3.3. Definiowanie celów i rezultatów dla jednostki sektora finansów publicznych
3.4. Dobór wskaźników dokonań jednostek sektora finansów publicznych
3.5. Wskaźniki dokonań jednostek sektora finansów publicznych
3.6. Pomiar, analiza i raportowanie o dokonaniach
3.7. Podstawowe modele dokonań i ich pomiaru wykorzystywane w jednostkach sektora finansów publicznych
3.8. Syntetyczne wskaźniki dokonań jednostek sektora finansów publicznych

4. Analiza polskich doświadczeń w pomiarze dokonań jednostek sektora finansów publicznych

4.1. Uwarunkowania formalnoprawne pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych
4.2. Ocena jakości wskaźników wykorzystanych w budżecie zadaniowym w świetle wyników kontroli Najwyższej Izby Kontroli
4.3. Ocena polskich doświadczeń w zakresie pomiaru dokonań jednostek podsektora rządowego dla potrzeb budżetu zadaniowego w świetle badań ankietowych
4.4. Analiza mierników wykorzystywanych w planie wydatków budżetu państwa w układzie zadaniowym w latach 2007–2011

5. Modelowanie pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych

5.1. Koncepcja modeli dokonań jednostek sektora finansów publicznych
5.2. Model Wartości Publicznej
5.3. Model wartości publicznej dla obywatela
5.4. Modele Wartości Publicznej bazujące na koncepcji sustainable results
5.5. Modele pomiaru dokonań jednostek sektora finansów publicznych
5.6. Indeks Jakości Systemu Pomiaru Dokonań jednostek sektora finansów publicznych
5.7. Egzemplifikacja modelu wartości publicznej w przestrzeni dwuwymiarowej
5.8. Wielowymiarowy model pomiaru dokonań dla zadań o trudno mierzalnych rezultatach
5.9. Wielowymiarowy model pomiaru dokonań dla zadań o mierzalnych produktach i rezultatach
5.10. Pomiar jakości mierników zadaniowego planu wydatków budżetu państwa

Zakończenie

Bibliografia

Spis aktów prawnych

Spis rysunków

Spis tabel


461 stron, Format: 15.5x23.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- WSPÓŁCZESNE CHINY W KONTEKŚCIE STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH
WARDĘGA J.

- WSPÓŁPRACA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z ORGANIZACJAMI
KOSOWSKI J. / POZARZĄDOWYMI

- BUDŻET SAMORZĄDOWY I WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA
SALACHNA J.M. CZOŁPIŃSKA E. OSTROWSKA A.

- TEORIA URBANISTYKI W PROJEKTOWANIU I PLANOWANIU MIAST
CHMIELEWSKI J.M.

- PROTEST MIEJSKI PRZESTRZENIE, TOŻSAMOŚCI I PRAKTYKI NIEZADOWOLONYCH OBYWATELI MIAST
KOWALEWSKI M.

- LOGISTYKA ODZYSKU W OPAKOWALNICTWIE
MICHNIEWSKA K.

- ZROZUMIEĆ CHIŃCZYKÓW KULTUROWE KODY SPOŁECZNOŚCI CHIŃSKICH
ZAJDLER E. NIEWDANA L. PAWŁOWSKI J. SAREK J.

- POZNAĆ CHINY O POCHODZENIU STU CHIŃSKICH ZNAKÓW
AIPING ZHANG RED.

- PERSPEKTYWY I BARIERY ROZWOJU CHIŃSKIEJ GOSPODARKI
MARSZAŁEK-KAWA J. RED.

- UWARUNKOWANIA I KONSEKWENCJE PROCESU KURCZENIA SIĘ MIAST W POLSCE
HARAŃCZYK A. RED.

- PAŃSTWO ŚRODKA A NOWY JEDWABNY SZLAK PORADZIECKA AZJA CENTRALNA
KOZŁOWSKI K. / I XINJANG W POLITYCE CHRL

- WSPÓŁPRACA JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z INSTYTUCJAMI FINANSOWYMI UWARUNKOWANIA PROCESY DECYZJE
ZIOŁO M. FILIPIAK B.Z. RED.

- EKONOMICZNE I PRAWNE UWARUNKOWANIA I BARIERY REDUKCJI DEFICYTU I DŁUGU
SZOŁNO-KOGUC J. POMORSKA A./ PUBLICZNEGO

- SOCJOLOGIA I PRZESTRZEŃ MIEJSKA
MAJER A.

- ODCZUWANIE ARCHITEKTURY
RASMUSSEN S.E.

- RACJONALIZACJA GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI W POLSCE
GRZYMAŁA Z. MAŚOCH G. GOLEŃ M. GÓRNICKI E.

- JAK POLACY MOGĄ PRZEBIĆ MUR CHIŃSKI 39 SEKRETÓW CHIŃSKIEJ KULTURY BIZN
CHONG DARREN / BIZNESU

- ZMIANY SPOŁECZNE W JAPONII W XIX I XX WIEKU WYBRANE ZAGADNIENIA
KOSTOWSKA-WATANABE E. RED.

- ALTERNATYWNE INSTRUMENTY INWESTYCYJNE
PRUCHNICKA-GRABIAS I RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022