ZBIÓR GIER INTEGRACYJNYCH DLA WIRTUALNYCH ZESPOŁÓW
SCANNELL M. MULVIHILL M. ABRAMS M. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2014, wydanie I cena netto: 139.90 Twoja cena 132,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zbiór gier integracyjnych dla wirtualnych zespołów
Praca w wirtualnym zespole sprzyja szybszemu podejmowaniu decyzji i zmniejsza ogólne
koszty pracy. Jednak brak osobistych kontaktów może utrudniać budowanie więzi i
zaufania pomiędzy członkami grupy, tak ważne przy pracy zespołowej, a także
ograniczać innowacyjność i kreatywność członków zespołu.
Książka zawiera liczne gry i ćwiczenia ułatwiające kształtowanie sprawnie
działających wirtualnych zespołów przy użyciu wszelkich dostępnych platform
cyfrowych, w tym poczty elektronicznej, urządzeń mobilnych, internetowych aplikacji
telekonferencyjnych oraz portali i aplikacji społecznościowych.
Wykorzystanie zamieszczonych w książce gier szkoleniowych pomoże:
- wzmocnić więzi i ograniczyć konflikty w grupie,
- zwiększyć poziom zaangażowania współpracowników,
- zlikwidować bierność, opory i wyzwolić kreatywność członków zespołu,
- zbudować relacje oparte na zaufaniu,
- pokonać bariery wynikające z braku osobistego kontaktu.
Każda z gier zawiera m.in. opis celów i zasad, szczegółowe wskazówki dla
prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.
Podziękowania | str. 9
Wirtualny zespół - co to takiego? | str. 11
Etapy rozwoju zespołu | str. 21
Czego potrzeba do przeprowadzenia gier | str. 33
Jak najlepiej wykorzystać tę książkę | str. 43
Rozdział 1. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie formowania
| str. 51
Mapa zespołu | str. 53
Wszystko o mnie | str. 57
Literowa piramida | str. 61
Historia z przeszłości | str. 65
Cyfrowy balonik | str. 67
140 znaków | str. 69
Błyskawiczna wyliczanka | str. 71
Czekam na kontakt | str. 73
To właśnie my | str. 77
Wordle: graficzna wizytówka | str. 79
Nasza maskotka | str. 81
Wirtualne kółko i krzyżyk | str. 83
Co kryje imię? | str. 85
Kim jesteśmy? | str. 87
Rozdział 2. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie ścierania się
| str. 91
Opis obrazka | str. 93
Origami bez obrazka | str. 97
Najlepsze praktyki komunikacyjne | str. 99
Ucieczka z Wyspy Wilków | str. 105
Układanka obrazkowa | str. 109
Haiku | str. 111
Posłuchajcie! | str. 113
W szeregu zbiórka! | str. 117
Zagadka logiczna | str. 121
Na pełnym morzu | str. 125
Plusy i trójkąty | str. 129
Ra-ta-ta-ta | str. 131
Pokonywanie przeszkód | str. 133
Na innych falach | str. 135
Wirtualna piątka | str. 137
Rozdział 3. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie normalizacji
| str. 139
NWZH (Najlepszy Wirtualny Zespół w Historii) | str. 141
Telekonferencyjne bingo | str. 143
Pożegnanie w dobrym tonie | str. 147
Opis stanowiska | str. 149
Taki sam, ale inny | str. 151
Tajemniczy coach | str. 153
Aktualizacja statusu | str. 155
Napiszmy historię | str. 157
Nauczę was tego | str. 161
Napisz, zdecyduj, zignoruj | str. 163
Dziesięć minut na dziesięć pytań | str. 167
Niewirtualna przesyłka | str. 171
Wirtualny deser | str. 173
Wirtualny wywiad | str. 175
Przedstaw swoje zdanie | str. 179
Rozdział 4. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie działania |
str. 181
Inny punkt widzenia | str. 183
Pogłębiony wirtualny wywiad | str. 185
Odliczanie | str. 189
Zrób to sam | str. 191
Muzyka na wejście | str. 193
Obraz z pięciu słów | str. 195
Lot numer 287 do Bostonu | str. 197
Stawiam lunch | str. 203
Czarodziejska różdżka | str. 205
Półka na przyprawy | str. 207
Zejście na ziemię | str. 209
Szybkie pisanie | str. 213
Wehikuł czasu | str. 215
Yin i yang | str. 217
Rozdział 5. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie transformacji
| str. 221
Uznanie dla wszystkich | str. 223
Dopasuj karykaturę | str. 225
Niniejszym rekomenduję... | str. 227
To była nauczka | str. 229
Cinquain | str. 231
O autorach | str. 235
236 stron, Format: 17.0x24.5cm, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- DOCENIĆ KONFLIKT OD WALKI I MANIPULACJI DO WSPÓŁPRACY HAMAN W. GUT J.
- ŻYJ TAK JAK CHCESZ JAK Z SUKCESEM ŁĄCZYĆ PRACĘ Z ŻYCIEM OSOBISTYM FRIEDMAN S.D.
- SZTUKA JASNEGO MYŚLENIA DOBELLI R.
- ODWAŻNE ROZMOWY ROZMOWA PO ROZMOWIE ZMIENIAJ SWOJE RELACJE PRACĘ ŻYCIE SCOTI S.
- GADU - GADU JAK SWOBODNIE ROZMAWIAĆ Z KAŻDYM I W KAŻDEJ SYTUACJI RHODES M.
- GRA O CZAS MAJEWSKA-OPIEŁKA I.
- POWIEDZ TO INACZEJ 17 ZASAD ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW CASPERSEN D
- DAWAJ I BIERZ GRANT A.
- PSYCHOLOGIA SZEFA 2 COACHING NARZĘDZIOWY HAMAN W. GUT J.
- PARADOKS SZYMPANSA PRZEŁOMOWY PROGRAM ZARZĄDZANIA UMYSŁEM PETERS ST.
- TY TU DOWODZISZ NAJSKUTECZNIEJSZE METODY KIEROWANIA ZAŁOGĄ ABRASHOFF M.D.
- TED JAK WYGŁOSIĆ MOWĘ ŻYCIA DONOVAN J.
- ZARZĄDZANIE AMEBA INAMORI KAZUO
- MÓW JAK TED 9 WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH, WEDŁUG ZNANYCH OSÓB GALLO C.
- METODA CZARNEJ SKRZYNKI ZASKAKUJĄCA PRAWDA O BŁĘDACH I NATURZE SUKCESU SYED M.
- 18 MINUT BREGMAN P.
- BŁĘKITNY UMYSŁ MYŚL NA ODWRÓT DZIAŁAJ NA OPAK POZNAJ NIEZNANE! PINGOT K.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|