ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZBIÓR GIER INTEGRACYJNYCH DLA WIRTUALNYCH ZESPOŁÓW


SCANNELL M. MULVIHILL M. ABRAMS M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 139.90 Twoja cena  132,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zbiór gier integracyjnych dla wirtualnych zespołów


Praca w wirtualnym zespole sprzyja szybszemu podejmowaniu decyzji i zmniejsza ogólne koszty pracy. Jednak brak osobistych kontaktów może utrudniać budowanie więzi i zaufania pomiędzy członkami grupy, tak ważne przy pracy zespołowej, a także ograniczać innowacyjność i kreatywność członków zespołu.

Książka zawiera liczne gry i ćwiczenia ułatwiające kształtowanie sprawnie działających wirtualnych zespołów przy użyciu wszelkich dostępnych platform cyfrowych, w tym poczty elektronicznej, urządzeń mobilnych, internetowych aplikacji telekonferencyjnych oraz portali i aplikacji społecznościowych.

Wykorzystanie zamieszczonych w książce gier szkoleniowych pomoże:

- wzmocnić więzi i ograniczyć konflikty w grupie,
- zwiększyć poziom zaangażowania współpracowników,
- zlikwidować bierność, opory i wyzwolić kreatywność członków zespołu,
- zbudować relacje oparte na zaufaniu,
- pokonać bariery wynikające z braku osobistego kontaktu.

Każda z gier zawiera m.in. opis celów i zasad, szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.


Podziękowania | str. 9

Wirtualny zespół - co to takiego? | str. 11

Etapy rozwoju zespołu | str. 21

Czego potrzeba do przeprowadzenia gier | str. 33

Jak najlepiej wykorzystać tę książkę | str. 43

Rozdział 1. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie formowania | str. 51

Mapa zespołu | str. 53

Wszystko o mnie | str. 57

Literowa piramida | str. 61

Historia z przeszłości | str. 65

Cyfrowy balonik | str. 67

140 znaków | str. 69

Błyskawiczna wyliczanka | str. 71

Czekam na kontakt | str. 73

To właśnie my | str. 77

Wordle: graficzna wizytówka | str. 79

Nasza maskotka | str. 81

Wirtualne kółko i krzyżyk | str. 83

Co kryje imię? | str. 85

Kim jesteśmy? | str. 87

Rozdział 2. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie ścierania się | str. 91

Opis obrazka | str. 93

Origami bez obrazka | str. 97

Najlepsze praktyki komunikacyjne | str. 99

Ucieczka z Wyspy Wilków | str. 105

Układanka obrazkowa | str. 109

Haiku | str. 111

Posłuchajcie! | str. 113

W szeregu zbiórka! | str. 117

Zagadka logiczna | str. 121

Na pełnym morzu | str. 125

Plusy i trójkąty | str. 129

Ra-ta-ta-ta | str. 131

Pokonywanie przeszkód | str. 133

Na innych falach | str. 135

Wirtualna piątka | str. 137

Rozdział 3. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie normalizacji | str. 139

NWZH (Najlepszy Wirtualny Zespół w Historii) | str. 141

Telekonferencyjne bingo | str. 143

Pożegnanie w dobrym tonie | str. 147

Opis stanowiska | str. 149

Taki sam, ale inny | str. 151

Tajemniczy coach | str. 153

Aktualizacja statusu | str. 155

Napiszmy historię | str. 157

Nauczę was tego | str. 161

Napisz, zdecyduj, zignoruj | str. 163

Dziesięć minut na dziesięć pytań | str. 167

Niewirtualna przesyłka | str. 171

Wirtualny deser | str. 173

Wirtualny wywiad | str. 175

Przedstaw swoje zdanie | str. 179

Rozdział 4. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie działania | str. 181

Inny punkt widzenia | str. 183

Pogłębiony wirtualny wywiad | str. 185

Odliczanie | str. 189

Zrób to sam | str. 191

Muzyka na wejście | str. 193

Obraz z pięciu słów | str. 195

Lot numer 287 do Bostonu | str. 197

Stawiam lunch | str. 203

Czarodziejska różdżka | str. 205

Półka na przyprawy | str. 207

Zejście na ziemię | str. 209

Szybkie pisanie | str. 213

Wehikuł czasu | str. 215

Yin i yang | str. 217

Rozdział 5. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie transformacji | str. 221

Uznanie dla wszystkich | str. 223

Dopasuj karykaturę | str. 225

Niniejszym rekomenduję... | str. 227

To była nauczka | str. 229

Cinquain | str. 231

O autorach | str. 235


236 stron, Format: 17.0x24.5cm, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- DOCENIĆ KONFLIKT OD WALKI I MANIPULACJI DO WSPÓŁPRACY
HAMAN W. GUT J.

- ŻYJ TAK JAK CHCESZ JAK Z SUKCESEM ŁĄCZYĆ PRACĘ Z ŻYCIEM OSOBISTYM
FRIEDMAN S.D.

- SZTUKA JASNEGO MYŚLENIA
DOBELLI R.

- ODWAŻNE ROZMOWY ROZMOWA PO ROZMOWIE ZMIENIAJ SWOJE RELACJE PRACĘ ŻYCIE
SCOTI S.

- GADU - GADU JAK SWOBODNIE ROZMAWIAĆ Z KAŻDYM I W KAŻDEJ SYTUACJI
RHODES M.

- GRA O CZAS
MAJEWSKA-OPIEŁKA I.

- POWIEDZ TO INACZEJ 17 ZASAD ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
CASPERSEN D

- DAWAJ I BIERZ
GRANT A.

- PSYCHOLOGIA SZEFA 2 COACHING NARZĘDZIOWY
HAMAN W. GUT J.

- PARADOKS SZYMPANSA PRZEŁOMOWY PROGRAM ZARZĄDZANIA UMYSŁEM
PETERS ST.

- TY TU DOWODZISZ NAJSKUTECZNIEJSZE METODY KIEROWANIA ZAŁOGĄ
ABRASHOFF M.D.

- TED JAK WYGŁOSIĆ MOWĘ ŻYCIA
DONOVAN J.

- ZARZĄDZANIE AMEBA
INAMORI KAZUO

- MÓW JAK TED 9 WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH, WEDŁUG ZNANYCH OSÓB
GALLO C.

- METODA CZARNEJ SKRZYNKI ZASKAKUJĄCA PRAWDA O BŁĘDACH I NATURZE SUKCESU
SYED M.

- 18 MINUT
BREGMAN P.

- BŁĘKITNY UMYSŁ MYŚL NA ODWRÓT DZIAŁAJ NA OPAK POZNAJ NIEZNANE!
PINGOT K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022