ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZBIÓR GIER INTEGRACYJNYCH DLA WIRTUALNYCH ZESPOŁÓW


SCANNELL M. MULVIHILL M. ABRAMS M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 139.90 Twoja cena  132,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zbiór gier integracyjnych dla wirtualnych zespołów


Praca w wirtualnym zespole sprzyja szybszemu podejmowaniu decyzji i zmniejsza ogólne koszty pracy. Jednak brak osobistych kontaktów może utrudniać budowanie więzi i zaufania pomiędzy członkami grupy, tak ważne przy pracy zespołowej, a także ograniczać innowacyjność i kreatywność członków zespołu.

Książka zawiera liczne gry i ćwiczenia ułatwiające kształtowanie sprawnie działających wirtualnych zespołów przy użyciu wszelkich dostępnych platform cyfrowych, w tym poczty elektronicznej, urządzeń mobilnych, internetowych aplikacji telekonferencyjnych oraz portali i aplikacji społecznościowych.

Wykorzystanie zamieszczonych w książce gier szkoleniowych pomoże:

- wzmocnić więzi i ograniczyć konflikty w grupie,
- zwiększyć poziom zaangażowania współpracowników,
- zlikwidować bierność, opory i wyzwolić kreatywność członków zespołu,
- zbudować relacje oparte na zaufaniu,
- pokonać bariery wynikające z braku osobistego kontaktu.

Każda z gier zawiera m.in. opis celów i zasad, szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.


Podziękowania | str. 9

Wirtualny zespół - co to takiego? | str. 11

Etapy rozwoju zespołu | str. 21

Czego potrzeba do przeprowadzenia gier | str. 33

Jak najlepiej wykorzystać tę książkę | str. 43

Rozdział 1. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie formowania | str. 51

Mapa zespołu | str. 53

Wszystko o mnie | str. 57

Literowa piramida | str. 61

Historia z przeszłości | str. 65

Cyfrowy balonik | str. 67

140 znaków | str. 69

Błyskawiczna wyliczanka | str. 71

Czekam na kontakt | str. 73

To właśnie my | str. 77

Wordle: graficzna wizytówka | str. 79

Nasza maskotka | str. 81

Wirtualne kółko i krzyżyk | str. 83

Co kryje imię? | str. 85

Kim jesteśmy? | str. 87

Rozdział 2. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie ścierania się | str. 91

Opis obrazka | str. 93

Origami bez obrazka | str. 97

Najlepsze praktyki komunikacyjne | str. 99

Ucieczka z Wyspy Wilków | str. 105

Układanka obrazkowa | str. 109

Haiku | str. 111

Posłuchajcie! | str. 113

W szeregu zbiórka! | str. 117

Zagadka logiczna | str. 121

Na pełnym morzu | str. 125

Plusy i trójkąty | str. 129

Ra-ta-ta-ta | str. 131

Pokonywanie przeszkód | str. 133

Na innych falach | str. 135

Wirtualna piątka | str. 137

Rozdział 3. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie normalizacji | str. 139

NWZH (Najlepszy Wirtualny Zespół w Historii) | str. 141

Telekonferencyjne bingo | str. 143

Pożegnanie w dobrym tonie | str. 147

Opis stanowiska | str. 149

Taki sam, ale inny | str. 151

Tajemniczy coach | str. 153

Aktualizacja statusu | str. 155

Napiszmy historię | str. 157

Nauczę was tego | str. 161

Napisz, zdecyduj, zignoruj | str. 163

Dziesięć minut na dziesięć pytań | str. 167

Niewirtualna przesyłka | str. 171

Wirtualny deser | str. 173

Wirtualny wywiad | str. 175

Przedstaw swoje zdanie | str. 179

Rozdział 4. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie działania | str. 181

Inny punkt widzenia | str. 183

Pogłębiony wirtualny wywiad | str. 185

Odliczanie | str. 189

Zrób to sam | str. 191

Muzyka na wejście | str. 193

Obraz z pięciu słów | str. 195

Lot numer 287 do Bostonu | str. 197

Stawiam lunch | str. 203

Czarodziejska różdżka | str. 205

Półka na przyprawy | str. 207

Zejście na ziemię | str. 209

Szybkie pisanie | str. 213

Wehikuł czasu | str. 215

Yin i yang | str. 217

Rozdział 5. Gry integracyjne dla wirtualnych zespołów na etapie transformacji | str. 221

Uznanie dla wszystkich | str. 223

Dopasuj karykaturę | str. 225

Niniejszym rekomenduję... | str. 227

To była nauczka | str. 229

Cinquain | str. 231

O autorach | str. 235


236 stron, Format: 17.0x24.5cm, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- TED JAK WYGŁOSIĆ MOWĘ ŻYCIA
DONOVAN J.

- ZARZĄDZANIE AMEBA
INAMORI KAZUO

- MÓW JAK TED 9 WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH, WEDŁUG ZNANYCH OSÓB
GALLO C.

- DOCENIĆ KONFLIKT OD WALKI I MANIPULACJI DO WSPÓŁPRACY
HAMAN W. GUT J.

- ŻYJ TAK JAK CHCESZ JAK Z SUKCESEM ŁĄCZYĆ PRACĘ Z ŻYCIEM OSOBISTYM
FRIEDMAN S.D.

- SZTUKA JASNEGO MYŚLENIA
DOBELLI R.

- ODWAŻNE ROZMOWY ROZMOWA PO ROZMOWIE ZMIENIAJ SWOJE RELACJE PRACĘ ŻYCIE
SCOTI S.

- GADU - GADU JAK SWOBODNIE ROZMAWIAĆ Z KAŻDYM I W KAŻDEJ SYTUACJI
RHODES M.

- GRA O CZAS
MAJEWSKA-OPIEŁKA I.

- POWIEDZ TO INACZEJ 17 ZASAD ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
CASPERSEN D

- DAWAJ I BIERZ
GRANT A.

- PSYCHOLOGIA SZEFA 2 COACHING NARZĘDZIOWY
HAMAN W. GUT J.

- PARADOKS SZYMPANSA PRZEŁOMOWY PROGRAM ZARZĄDZANIA UMYSŁEM
PETERS ST.

- TY TU DOWODZISZ NAJSKUTECZNIEJSZE METODY KIEROWANIA ZAŁOGĄ
ABRASHOFF M.D.

- BŁĘKITNY UMYSŁ MYŚL NA ODWRÓT DZIAŁAJ NA OPAK POZNAJ NIEZNANE!
PINGOT K.

- METODA CZARNEJ SKRZYNKI ZASKAKUJĄCA PRAWDA O BŁĘDACH I NATURZE SUKCESU
SYED M.

- 18 MINUT
BREGMAN P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022