ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.50 41,33   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MENEDŻER JAKO COACH NOWOCZESNY STYL ZARZĄDZANIA


ROGERS J.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 43.50 Twoja cena  41,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Menedżer jako coach

Nowoczesny styl zarządzania


• Zastanawiasz się czasami, co zrobić, aby być lepszym menedżerem?
• Czy mimo starań masz poczucie, że nie dogadujesz się z podwładnymi
• A może czujesz, że twoja wiedza jest niewystarczająca, aby dobrze i efektywnie kierować zespołem?
• Czy uważasz, że dzięki wymaganiom i stanowczości osiągniesz lepsze wyniki?

Autorzy książki „Menedżer jako coach. Nowoczesny styl zarządzania” prezentują zupełnie nowe podejście do roli menedżera. Opiera się ono na umiejętnym stosowaniu zasady złotego środka: zarządzaj i motywuj. Dobry menedżer jest nie tylko wymagającym przełożonym, ale również godnym zaufania mentorem.

Jenny Rogers, Karen Whittleworth i Andrew Gilbert w przystępny sposób tłumaczą, jak przełożyć podstawowe zasady coachingu na relacje przełożony – podwładny.

Dzięki temu nie tylko poprawisz wyniki firmy i staniesz się skuteczniejszym liderem, ale także pozytywnie wpłyniesz na swoich pracowników, zyskując ich szacunek i zaangażowanie w pracę.

„Rady Jenny Rogers są proste, niezapomniane, bardzo pragmatyczne i zawsze skupiają się na wynikach. Gdyby tylko menedżerowie chcieli je zastosować!”
Tim Brooks, prezes BMJ Group

„Lektura obowiązkowa dla każdego menedżera, który chce rozwijać właściwą kulturę firmy. Wiara w doskonałość i umożliwianie ludziom realizowania maksimum swojego potencjału są podstawą osiągania i utrzymywania wysokich wyników”.
Johanna Friedl-Naderer, wiceprezes regionalny Biogen Idec

„Wierzę, że to zdroworozsądkowe, proste podejście będzie motywować zarówno menedżerów, jak i pracowników do zmiany oraz wzmocni ich w taki sposób, aby poprawiali swoją wydajność”.
Michael Parr, prezes British Arab Commercial Bank

„Ta książka będzie stymulować menedżerów do tego, aby zwiększali wydajność i wydobywali ze swoich ludzi to, co w nich najlepsze”.
Carolyn McCall, prezes EasyJet


Wstęp. Trudno jest być szefem

Rozdział I
Co nam przeszkadza: półprawdy i mity

Rozdział 2
Jak coaching pomaga rozwiązywać problemy w dziedzinie zarządzania

Rozdział 3
Nastawienie coachingowe

Rozdział 4
Umiejętność słuchania

Rozdział 5
Zadawanie pytań i udzielanie informacji zwrotnej

Rozdział 6
Prowadzenie rozmowy coachingowej: OSKAR

Rozdział 7
OSKAR w akcji

Rozdział 8
OSKAR w firmie

Rozdział 9
Tworzenie kultury coachingowej

Rozdział 10
Co cię powstrzymuje?

Bibliografia


280 stron, Format: 13.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022