ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.90 41,71   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZEF FIRMY W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PRZEZ JAKOŚĆ ISO 9001 - TQM


KOWALCZYK J.

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2012, wydanie III

cena netto: 43.90 Twoja cena  41,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ponad dziesięcioletnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa. Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników i wszystkich innych zainteresowanych podmiotów. Celem niniejszego "Poradnika", jak również przewidzianych kolejnych, jest wypełnienie w jakimś stopniu tej luki. W najbliższym czasie ukażą się następujące kolejne poradniki: dla "właścicieli" procesów, dla audytorów wewnętrznych, dla pełnomocników jakości.


Spis treści

Rozdział 1 Zarządzanie organizacją wg norm ISO serii 9000
1.1. Ewolucja podejścia do zarządzania jakością
1.2. Podstawowe zasady systemu zarządzania wg norm ISO serii 9000
1.3. Bariery i uwarunkowania oraz korzyści z wdrażania systemów wg norm ISO 9000

Rozdział 2 Procesowy system zarządzania
2.1. Poziomy zarządzania organizacją
2.2. Zarządzanie procesem

Rozdział 3 Kierownictwo firmy w systemie zarządzania wg normy ISO 9001:2000

Rozdział 4 Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością - rola kierownictwa
4.1. Projektowanie systemu
4.1.1. Decyzja o wdrożeniu systemu
4.1.2. Diagnoza stanu organizacji
4.1.3. Określenie założeń systemu
4.1.4. Określenie polityki i celów jakości
4.1.5.Przykłady polityk jakości
4.1.6. Identyfikacja i podział procesów
4.1.7. Opracowanie dokumentacji procesów i systemu
4.2. Wprowadzenie systemu
4.3 Utrzymanie i doskonalenie systemu

Rozdział 5 Od systemu ISO do filozofii TQM i Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM
5.1. Zintegrowany System Zarządzania
5.2. TQM - zarządzanie przez jakość
5.3. Europejski Model Doskonałości EFQM
5.3.1. Podstawy EFQM
5.3.2. Proces wdrożenia zasad TQM - modelu doskonałości

Rozdział 6 Od kierownika do przywódcy

163 strony, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ZARZĄDZANIE PRZEZ JAKOŚĆ. KONCEPCJE, METODY, STUDIA PRZYPADKÓW.
RED. KONARZEWSKA-GUBAŁA E.

- PO PROSTU JAKOŚĆ PODRĘCZNIK ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
MYSZEWSKI J.

- KOROZJA BIOLOGICZNA W BUDOWNICTWIE
PRACA ZBIOROWA

- PODEJŚCIE PROCESOWE W ORGANIZACJACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ JAKOŚĆ
DOBROWOLSKA A.

- JAKOŚĆ W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
ŻEMIGAŁA M.

- KOROZJA MATERIAŁÓW
BASZKIEWICZ J. KAMIŃSKI M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022