ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 80.85 76,81   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PSYCHOLOGIA SZEFA 1 SZEF TO ZAWÓD


HAMAN W. GUT J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2015, wydanie III

cena netto: 80.85 Twoja cena  76,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Psychologia szefa 1

Szef to zawód


Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego.

Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia” na lekturę najbardziej inspirującą polskich menedżerów znalazła się na liście „Top 20” jako jedyna polska pozycja.

Ta książka jest też szczególna, bo powstała na podstawie ponad dwudziestoletniej praktyki biznesowej i szkoleniowej. Dotyczy polskiej rzeczywistości i uwzględnia polską specyfikę.

Autorzy tej książki nie pouczają i nie dają „dobrych rad”, ale wskazują precyzyjne narzędzia i konkretne algorytmy działania, które mogą być użyteczne w codziennej pracy szefa i trudnych sytuacjach z podwładnymi.

Trzecie wydanie zostało poszerzone o narzędzia budowania współpracy, której brak jest poważnym problemem rozwojowym wielu zespołów, firm i organizacji w Polsce.

Psychologia szefa. Szef to zawód Wojciecha Hamana i Jerzego Guta jest wyrazem ich szczególnego uznania dla polskich menedżerów.

Szefie, ta książka przyda Ci się, jeżeli:

  • masz kłopoty z przekazywaniem trudnych decyzji;

  • denerwuje Cię i osłabia narzekanie i marudzenie podwładnych;

  • potrzebujesz więcej narzędzi do motywowania pracowników i budowania postawy odpowiedzialności;

  • wyrosłeś z zespołu swoich kolegów i trudno Ci się pogodzić z samotnością w roli szefa;

  • chcesz zainwestować w budowanie współpracy w swoim zespole.


Rozdział 1. Szef to trudny zawód (9)

 

Rozdział 2. Exposé szefa (15)

 

  • Jak wygłosić exposé? (25)

 

Rozdział 3. Karanie (37)

 

  • Sankcje i dolegliwości, których możesz użyć do karania podwładnych (43)
  • Pułapki podczas karania. Dziecko - Rodzic - Dorosły (45)
  • Algorytm karania (51)
  • Nasze uwagi do karania (61)

 

Rozdział 4. Nagradzanie (65)

 

  • Nagrody, czyli różne sposoby doceniania i wyróżniania pracowników (68)
  • Kłopoty szefa podczas nagradzania (75)
  • Algorytm rozmowy z docenianym podwładnym (79)
  • Uwagi do nagradzania (83)

 

Rozdział 5. Trudne decyzje odpowiedzialnego szefa (89)

 

  • Jak przekazywać trudne decyzje? (93)

 

Rozdział 6. Model negocjacji nastawionych na współpracę (109)

 

Rozdział 7. Zestaw psychologicznych narzędzi szefa (119)

 

Rozdział 8. Zwalnianie pracowników (139)

 

  • Standard komunikowania decyzji o zwolnieniu (143)

 

Rozdział 9. Refleksje o zwolnieniach w polskiej rzeczywistości (159)

 

Rozdział 10. Od prośby do negocjacji (165)

 

Rozdział 11. Refleksje o prośbie i odpowiedzialności (179)

 

Rozdział 12. Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych? (189)

 

  • Od marudzenia do odpowiedzialności. Algorytm rozmowy z "narzekaczem" (197)

 

Rozdział 13. Refleksje o pomaganiu i odpowiedzialności (207)

 

 

Rozdział 14. Szef jako mediator (213)

 

  • Algorytm mediacji szefowskiej (221)

 

Rozdział 15. Refleksje na pożegnanie (223)

 

  • Samotność szefa (227)
  • Motywowanie podwładnych (229)
  • Wiedza i umiejętności szefa (233)

 

Rozdział 16. Nie mamy czego się wstydzić (237)

 

SUPLEMENT 2008

 

Nowe sposoby motywowania podwładnych i wiązania najlepszych pracowników z firmą (243)

 

Rozdział 17. Jak związać dobrego pracownika z firmą, kiedy awans pionowy nie jest możliwy? (247)

 

  • Doskonalenie relacji szef - podwładni (253)
  • Budowanie awansu poziomego (257)
  • Dbanie o rozwój osobisty pracownika (263)

 

Rozdział 18. Jak rozmawiać i negocjować z odchodzącym pracownikiem, aby chronić interesy szefa i firmy? (269)

 

  • Próba zatrzymania dobrego pracownika (273)
  • Jak rozstać się z dobrym pracownikiem, chroniąc interesy szefa i firmy? (279)

 

Zakończenie (285)

 

SUPLEMENT 2014

 

Jak budować współpracę i zaufanie w zespole oraz w firmie? (289)

 

NEGOCJACJE NASTAWIONE NA WSPÓŁPRACĘ (295)


312 stron, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- OTOCZENI PRZEZ IDIOTÓW
ERIKSON T.

- MEDIACJE TEORIA I PRAKTYKA
GMURZYŃSKA E. MOREK R. RED.

- SZYBKOŚĆ ZAUFANIA
COVEY S.M. MERRIL R.R.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022