Sięgaj dalej
Scenariusze szkoleń biznesowych
„Sięgaj dalej. Scenariusze szkoleń biznesowych” to dwa szczegółowe
scenariusze, które zawierają łącznie 70 gotowych i sprawdzonych ćwiczeń. To w sumie
prawie 29 godzin ćwiczeń, a łączny czas trwania modułów wynosi ponad 41 godzin.
Andrzej Zdanowski - trener, coach, praktyk biznesu. Certyfikowany
"trener zmian". Od kilkunastu lat twaorzy i prowadzi zespoły zadaniowe.
Kilkukrotnie nagradzany za wysoką efektywność realizowanych projektów. Autor poradnika
"Typologia osobowości w praktyce" i artykułów z zakresu rozwoju osobistego,
sprzedaży i zarządzania. Prowadzi autorskie warsztaty "Sprzedaż produktów
luksusowych i marek premium". Specjalizuje się w szkoleniach doskonalących
kwalifikacje sprzedawców i kadry menadżerskiej. Stawia na praktykę i kształtowanie
konkretnych umiejętności, wychodząc z założenia, że sama wiedza nie wystarczy do
osiągnięcia założonego celu.
Patrycja Korpacka - certyfikowany coach i trener biznesu, psycholog,
doradca. Współtwórca licznych projektów szkoleniowych i sprzedażowych. Trener
freelancer współpracujący z licznymi firmami szkoleniowymi w Polsce. Specjalizuje się
w tematach dotyczących m. in. psychologii sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi,
umiejętności menadżerskich, komunikacji interpersonalnej, negocjacji, asertywności,
umiejętności trenerskich oraz profesjonalnej prezentacji. Prowadząca zajęcia dla
słuchaczy studiów podyplomowych "Trener Biznesu" realizowanych przez WSPiA w
Lublinie oraz zaprzyjaźniony Europejski Instytut Psychologii i Biznesu.
WSTĘP
PSYCHOLOGIA W SPRZEDAŻY ORAZ PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Program szkolenia
Wstęp
MODUŁ I
Przekonania i zmiana nastawienia, automotywacja do osiągania celów i wyników
MODUŁ II
Jak cię widzą, tak cię piszą
MODUŁ III
Komunikacja podstawowym narzędziem do osiągania sukcesów w sprzedaży
MODUŁ IV
Motywacja klienta do zakupu i pokazywanie korzyści z produktu podczas rozmowy z
klientem
MODUŁ V
Telefoniczna obsługa klienta
MODUŁ VI
Trudny klient. Techniki zwiększające efektywność radzenia sobie z obiekcjami
klientów
MODUŁ VII
Podsumowanie i złote zasady pracy z klientami
AUTOPREZENTACJA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Program szkolenia
Wstęp
MODUŁ I
Czym jest ta cała autoprezentacja?
MODUŁ II
Po co pytamy? Aktywne słuchanie i dopasowanie
MODUŁ III
Mowa ciała. Wystąpienia publiczne
Moduł IV
Narzędzia wpływu podczas wystąpień
MODUŁ V
Prezentacja i jej struktura
MODUŁ VI
Koniec, czyli jak zakończyć z przytupem
POCZYTAJ I ZAINSPIRUJ SIĘ JAK MY
ZAKOŃCZENIE
234 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka