W szybko zmieniającej się współczesnej gospodarce poszukiwane są nowe
efektywniejsze sposoby zarządzania.
Podręcznik obejmuje wiedzę o nowoczesnych koncepcjach i metodach
zarządzania oraz możliwościach i efektach ich zastosowania w praktyce.
Autor przedstawił najpopularniejsze z tych koncepcji i metod, jak
benchmarking, outsourcing, lean management, wewnętrzna konkurencja, time based
management, organizacja oparta na wiedzy, organizacja wirtualna, organizacja sieciowa,
reengineering. Ponieważ od wyboru konkretnej metody zarządzania może zależeć pozycja
firmy na rynku oraz jej zdolność do wygrywania w walce konkurencyjnej, ważne jest
posiadanie wiedzy pozwalającej właściwie dobrać metody zarządzania.
Spis treści
Wstęp
1. Benchmarking
2. Outsourcing
3. Lean management
4. Wewnętrzna konkurencja i kształtowanie jakości
5. Time based management
6. Organizacja oparta na wiedzy
7. Wirtualna organizacja
8. Reengineering
9. Metodyka myślenia sieciowego
10. Komercjalizacja w zarządzaniu
Literatura
179 stron, B5, miękka oprawa