ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KONCEPCJE ZARZĄDZANIA


CZERSKA M. SZPITTER A.A. RED.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 63.60 Twoja cena  60,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wstęp

Część pierwsza. Klasyczne koncepcje zarządzania

Rozdział 1. Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu (Ryszard Rutka)
Rozdział 2. Szkoła klasyczna (mechanistyczna) (Agnieszka A. Szpitter)
Rozdział 3. Szkoła humanizacyjna (Agata Borowska-Pietrzak)
Rozdział 4. Szkoła systemowa (Agnieszka A. Szpitter)

Część druga. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji zarządzania
Rozdział 5. Szkoła neoklasyczna i jej kierunki (Agata Borowska-Pietrzak)
Rozdział 6. Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu (Małgorzata Czerska)

Część trzecia. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji
Rozdział 7. Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości (P. Grajewski)
Rozdział 8. Elastyczność i procesowość organizacji (Piotr Grajewski)

Część czwarta. Koncepcje zorientowane na jakość
Rozdział 9. Ewolucja systemów zarządzania jakością (Jędrzej Strumiłło)
Rozdział 10. Koncepcja TQM (Jędrzej Strumiłło)
Rozdział 11. Koncepcja Six Sigma (Jędrzej Strumiłło)

Część piąta. Podejście do zmian w organizacji
Rozdział 12. Koncepcja TBM i kaizen (Jędrzej Strumiłło)
Rozdział 13. Koncepcje: reengineering i benchmarking (Jędrzej Strumiłło)

Część szósta. Koncepcje zorientowane na klienta
Rozdział 14. Koncepcja marketingu (Tomasz Dryl)
Rozdział 15. Koncepcja marketingu relacji (Wojciech Machel)

Część siódma. Koncepcje zorientowane na współdziałanie
Rozdział 16. Organizacja sieciowa (Tomasz Dryl)
Rozdział 17. Organizacja wirtualna (Piotr Wróbel)

Część ósma. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji
Rozdział 18. Outsourcing (Bogdan Nogalski)
Rozdział 19. Lean Management (Bogdan Nogalski)

Część dziewiąta. Koncepcje zorientowane na wiedzę
Rozdział 20. Zarządzanie wiedzą w organizacji (Małgorzata Wojnarowska)
Rozdział 21. Koncepcja organizacji uczącej się (Piotr Wróbel)
Rozdział 22. Zarządzanie innowacjami (Agnieszka A. Szpitter)

Bibliografia
Słowniczek
Indeks


391 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- MARKETING MIĘDZYNARODOWY
GRZESIUK A.

- PODSTAWY ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI
KRZAKIEWICZ K. CYFERT S.

- NOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA LUDŹMI
MOCZYDŁOWSKA J.

- ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA
GIERSZEWSKA G., ROMANOWSKA M.

- ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI
OLEKSYN T.

- PSYCHOLOGIA SZEFA ZROZUMIEĆ ZESPÓŁ FENOMEN MAŁEJ GRUPY
HAMAN W. GUT J.

- WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA
ZIMNIEWICZ K.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022