KONCEPCJE ZARZĄDZANIA
CZERSKA M. SZPITTER A.A. RED. wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 63.60 Twoja cena 60,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wstęp
Część pierwsza. Klasyczne koncepcje zarządzania
Rozdział 1. Uwarunkowania ewolucji wiedzy o organizacji i zarządzaniu (Ryszard
Rutka)
Rozdział 2. Szkoła klasyczna (mechanistyczna) (Agnieszka A. Szpitter)
Rozdział 3. Szkoła humanizacyjna (Agata Borowska-Pietrzak)
Rozdział 4. Szkoła systemowa (Agnieszka A. Szpitter)
Część druga. Nurty zapowiadające narodziny współczesnych koncepcji
zarządzania
Rozdział 5. Szkoła neoklasyczna i jej kierunki (Agata
Borowska-Pietrzak)
Rozdział 6. Rola i znaczenie metafor w naukach o organizacji i zarządzaniu
(Małgorzata Czerska)
Część trzecia. Wyzwania przyszłości współczesnych organizacji
Rozdział 7. Uwarunkowania i paradygmaty jako kategorie opisu rzeczywistości
(P. Grajewski)
Rozdział 8. Elastyczność i procesowość organizacji (Piotr Grajewski)
Część czwarta. Koncepcje zorientowane na jakość
Rozdział 9. Ewolucja systemów zarządzania jakością (Jędrzej
Strumiłło)
Rozdział 10. Koncepcja TQM (Jędrzej Strumiłło)
Rozdział 11. Koncepcja Six Sigma (Jędrzej Strumiłło)
Część piąta. Podejście do zmian w organizacji
Rozdział 12. Koncepcja TBM i kaizen (Jędrzej Strumiłło)
Rozdział 13. Koncepcje: reengineering i benchmarking (Jędrzej
Strumiłło)
Część szósta. Koncepcje zorientowane na klienta
Rozdział 14. Koncepcja marketingu (Tomasz Dryl)
Rozdział 15. Koncepcja marketingu relacji (Wojciech Machel)
Część siódma. Koncepcje zorientowane na współdziałanie
Rozdział 16. Organizacja sieciowa (Tomasz Dryl)
Rozdział 17. Organizacja wirtualna (Piotr Wróbel)
Część ósma. Koncepcje zorientowane na wyszczuplanie organizacji
Rozdział 18. Outsourcing (Bogdan Nogalski)
Rozdział 19. Lean Management (Bogdan Nogalski)
Część dziewiąta. Koncepcje zorientowane na wiedzę
Rozdział 20. Zarządzanie wiedzą w organizacji (Małgorzata
Wojnarowska)
Rozdział 21. Koncepcja organizacji uczącej się (Piotr Wróbel)
Rozdział 22. Zarządzanie innowacjami (Agnieszka A. Szpitter)
Bibliografia
Słowniczek
Indeks
391 stron Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- MARKETING MIĘDZYNARODOWY GRZESIUK A.
- PODSTAWY ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI KRZAKIEWICZ K. CYFERT S.
- NOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA LUDŹMI MOCZYDŁOWSKA J.
- ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA GIERSZEWSKA G., ROMANOWSKA M.
- ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI OLEKSYN T.
- PSYCHOLOGIA SZEFA ZROZUMIEĆ ZESPÓŁ FENOMEN MAŁEJ GRUPY HAMAN W. GUT J.
- WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA ZIMNIEWICZ K.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|