ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PSYCHOLOGIA NAUCZANIA CZYLI JAK SKUTECZNIE PROWADZIĆ SZKOLENIA ZARZĄDZAĆ GRUPAMI I WYSTĘPOWAĆ PRZED PUBLICZNOŚCIĄ


GRZESIAK M.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić szkolenia, zarządzać grupami i występować przed publicznością


Trzeba jeszcze umieć ją przekazać... Ta książka to owoc dwóch dekad doświadczeń nauczyciela, trenera i szkoleniowca, który w swojej karierze pracował w siedmiu językach, zarówno z małymi, jak i wielotysięcznymi grupami. To efekt nieustannego samodoskonalenia się, uczenia od najlepszych, wypadkowa wspólnych doświadczeń, jakie stały się udziałem Mateusza Grzesiaka i jego uczniów — dziś samodzielnych trenerów, szkoleniowców, nauczycieli. To skarbnica otwarta na każdego, kto rozumie nauczanie jako pracę i misję, której celem jest pomaganie innym w zdobywaniu nowych kompetencji.

Czytając Psychologię nauczania dowiesz się, jak skutecznie przekazywać posiadaną wiedzę. Poznasz skuteczne prawdy, którymi kierują się najlepsi praktycy zawodu. Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarządzać swoimi emocjami i zachowaniami – jak stać i siedzieć, jak mówić, jak się poruszać, jak przekazywać uczucia etc. Odkryjesz narzędzia, które pozwalają szybciej i efektywniej przekazywać uczestnikom informacje dotyczące budowania ćwiczeń i materiałów szkoleniowych. Zobaczysz, na czym polega współpraca z publicznością, jakie problemy pojawiają się na linii grupa–trener i dowiesz się, jak je rozwiązywać. Opanujesz zasady logistyki szkoleń oraz reguły szkoleniowego biznesu. Dzięki tej książce nauczysz się uczyć, szczególnie gdy przedstawioną teorię wesprzesz praktycznymi ćwiczeniami, których znajdziesz tu wiele.


Dr Mateusz Grzesiak — psycholog interdyscyplinarny i międzynarodowy trener, przedsiębiorca i autor 12 książek.


    Wprowadzenie (11)

    1. Wstęp (15)

    • Podejście (20)
    • Misja (21)
    • Samorozwój (26)
    • Odpowiedzialność (28)
    • Wzorzec (30)
    • Autorytet (32)
    • Relacje (37)
    • Przywództwo (39)
    • Konsekwencja (42)
    • Percepcja jako wynik projekcji (43)
    • Modele (45)
    • Uczenie się (46)
    • Metodologia (49)
    • Poziomy (51)
    • Medialność (52)

    2. Stan trenera (55)

    • Podejście (57)
    • Pewność siebie (58)
    • Zabawa (60)
    • Ciekawość (62)
    • Up-time (66)

    3. Język ciała trenera (71)

    • Pozycja stojąca (73)
    • Pozycja siedząca (88)
    • Przemieszczanie się (93)
    • Gestykulacja (95)

    4. Sześć pozycji percepcyjnych (135)

    • 1. Ja (137)
    • 2. Grupa (139)
    • 3. Obserwator (141)
    • 4. My (142)
    • 5. Inny model (143)
    • 6. Świat (145)

    5. Raport (147)

    • Upodobnianie (151)
    • Prowadzenie (158)

    6. Feedback (163)

    7. Format prezentacyjny (173)

    • Motywacja (175)
    • Treść (181)
    • Metodologia (199)
    • Generalizacja (226)

    8. Interakcje grupowe (267)

    • Pytania (269)
    • Prowadzenie grupy poprzez uczestnika (274)
    • Tworzenie podgrup i zarządzanie nimi (276)
    • Stadia rozwoju grupy (278)
    • Interakcje z uczestnikami (281)
    • Uczestnicy (287)
    • Dystraktory i utylizacja (289)
    • Praca w innej kulturze (292)

    9. Współpraca z trenerami (297)

    10. Logistyka szkolenia (305)

    • Organizacja sali konferencyjnej (307)
    • Ustawienia sali konferencyjnej (310)
    • Sprzęt (314)
    • Materiały szkoleniowe (319)
    • Catering (320)
    • Współpraca z wynajmującymi (321)
    • Współpraca z asystentami (322)
    • Planowanie szkolenia (325)

    11. Szkolenia otwarte vs zamknięte (333)

    12. Biznes szkoleniowy (343)

    • Pomoc klientowi (345)
    • Najlepsza jakość (345)
    • Tworzenie rynku (346)
    • Obsługa klienta (347)
    • Dobry marketing (347)
    • Relacje (348)
    • Pozycjonowanie się (349)
    • Bycie ponad mentalnością rynku (350)
    • Systematyczna praca (351)

    Epilog (353)


384 stron, Format: 12.5x19.5cm, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- KAŻDY POTRZEBUJE MENTORA JAK KIEROWAĆ TALENTAMI
CLUTTERBUCK D.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022