|
PSYCHOLOGIA NAUCZANIA CZYLI JAK SKUTECZNIE PROWADZIĆ SZKOLENIA ZARZĄDZAĆ GRUPAMI I WYSTĘPOWAĆ PRZED PUBLICZNOŚCIĄ
GRZESIAK M. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2017, wydanie Icena netto: 49.90 Twoja cena 47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić
szkolenia, zarządzać grupami i występować przed publicznością
Trzeba jeszcze umieć ją przekazać... Ta książka to owoc dwóch dekad doświadczeń
nauczyciela, trenera i szkoleniowca, który w swojej karierze pracował w siedmiu
językach, zarówno z małymi, jak i wielotysięcznymi grupami. To efekt nieustannego
samodoskonalenia się, uczenia od najlepszych, wypadkowa wspólnych doświadczeń, jakie
stały się udziałem Mateusza Grzesiaka i jego uczniów — dziś samodzielnych trenerów,
szkoleniowców, nauczycieli. To skarbnica otwarta na każdego, kto rozumie nauczanie jako
pracę i misję, której celem jest pomaganie innym w zdobywaniu nowych kompetencji.
Czytając Psychologię nauczania dowiesz się, jak skutecznie przekazywać posiadaną
wiedzę. Poznasz skuteczne prawdy, którymi kierują się najlepsi praktycy zawodu.
Zrozumiesz, czym jest stan trenera i jak zarządzać swoimi emocjami i zachowaniami –
jak stać i siedzieć, jak mówić, jak się poruszać, jak przekazywać uczucia etc.
Odkryjesz narzędzia, które pozwalają szybciej i efektywniej przekazywać uczestnikom
informacje dotyczące budowania ćwiczeń i materiałów szkoleniowych. Zobaczysz, na czym
polega współpraca z publicznością, jakie problemy pojawiają się na linii grupa–trener
i dowiesz się, jak je rozwiązywać. Opanujesz zasady logistyki szkoleń oraz reguły
szkoleniowego biznesu. Dzięki tej książce nauczysz się uczyć, szczególnie gdy
przedstawioną teorię wesprzesz praktycznymi ćwiczeniami, których znajdziesz tu wiele.
Dr Mateusz Grzesiak — psycholog interdyscyplinarny i międzynarodowy
trener, przedsiębiorca i autor 12 książek.
Wprowadzenie (11)
1. Wstęp (15)
- Podejście (20)
- Misja (21)
- Samorozwój (26)
- Odpowiedzialność (28)
- Wzorzec (30)
- Autorytet (32)
- Relacje (37)
- Przywództwo (39)
- Konsekwencja (42)
- Percepcja jako wynik projekcji (43)
- Modele (45)
- Uczenie się (46)
- Metodologia (49)
- Poziomy (51)
- Medialność (52)
2. Stan trenera (55)
- Podejście (57)
- Pewność siebie (58)
- Zabawa (60)
- Ciekawość (62)
- Up-time (66)
3. Język ciała trenera (71)
- Pozycja stojąca (73)
- Pozycja siedząca (88)
- Przemieszczanie się (93)
- Gestykulacja (95)
4. Sześć pozycji percepcyjnych (135)
- 1. Ja (137)
- 2. Grupa (139)
- 3. Obserwator (141)
- 4. My (142)
- 5. Inny model (143)
- 6. Świat (145)
5. Raport (147)
- Upodobnianie (151)
- Prowadzenie (158)
6. Feedback (163)
7. Format prezentacyjny (173)
- Motywacja (175)
- Treść (181)
- Metodologia (199)
- Generalizacja (226)
8. Interakcje grupowe (267)
- Pytania (269)
- Prowadzenie grupy poprzez uczestnika (274)
- Tworzenie podgrup i zarządzanie nimi (276)
- Stadia rozwoju grupy (278)
- Interakcje z uczestnikami (281)
- Uczestnicy (287)
- Dystraktory i utylizacja (289)
- Praca w innej kulturze (292)
9. Współpraca z trenerami (297)
10. Logistyka szkolenia (305)
- Organizacja sali konferencyjnej (307)
- Ustawienia sali konferencyjnej (310)
- Sprzęt (314)
- Materiały szkoleniowe (319)
- Catering (320)
- Współpraca z wynajmującymi (321)
- Współpraca z asystentami (322)
- Planowanie szkolenia (325)
11. Szkolenia otwarte vs zamknięte (333)
12. Biznes szkoleniowy (343)
- Pomoc klientowi (345)
- Najlepsza jakość (345)
- Tworzenie rynku (346)
- Obsługa klienta (347)
- Dobry marketing (347)
- Relacje (348)
- Pozycjonowanie się (349)
- Bycie ponad mentalnością rynku (350)
- Systematyczna praca (351)
Epilog (353)
384 stron, Format: 12.5x19.5cm, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KAŻDY POTRZEBUJE MENTORA JAK KIEROWAĆ TALENTAMI CLUTTERBUCK D.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|