|
MACKAYA MBA SPRZEDAŻY W PRAWDZIWYM ŚWIECIE
MACKAY H. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 54.89 Twoja cena 52,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Mackaya MBA sprzedaży w prawdziwym świecie
Harvey Mackay to żywa legenda. Jego bestsellerowe
książki Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć oraz Beware the Naked Man Who Offers
You His Shirt zostały zaliczone przez „New York Timesa” do najbardziej inspirujących
książek biznesowych wszech czasów.
Teraz Mackay powraca z podsumowaniem dziesięcioleci sprzedażowego know-how –
dzięki którym ludzie czynu mogą zdobyć umiejętność finalizacji transakcji i
osiągania celów sprzedażowych w swojej codziennej pracy. Jego rady odwołują się do
sprawdzonych metod i praktycznych doświadczeń. Dotyczą internetu, LinkedIn i Facebooka.
Jak zauważa Mackay, każdy, „począwszy od pięcioletniego właściciela stoiska z
lemoniadą… aż po sprzedażowego eksperta GE, który szuka nabywcy dla turbiny o mocy
250 megawatów”, może się z tej książki czegoś nauczyć. Czy pisze o poszukiwaniu
odpowiedniego mentora, zaskarbianiu lojalności klienta, czy pokonywaniu oporu, autor
wyraża swoją pasję i wiedzę we właściwym sobie lekkim i energicznym stylu.
Jako że przez całe życie doskonalił się w grze sprzedaży, przez kolejne
dziesięciolecia Mackay zdołał zgromadzić spory zasób tajników, mądrości i anegdot.
Każdy kolejny rozdział kończy się zapadającym w pamięć Morałem Mackaya.
Oto kilka przykładów:
• Porażką nie jest upadek, lecz trwanie na dnie.
• Grube ryby to tak naprawdę małe rybki, które nigdy się nie poddają.
• Sprzedawca mówi, dobry sprzedawca wyjaśnia… a świetny sprzedawca pokazuje.
• Skupiaj uwagę na obwarzanku, a nie na dziurze w środku.
• Dźwięk niesie się dalej, gdy to inni dują w twój róg.
• Ludzie zaczynają odnosić sukcesy w momencie, gdy postanowią to robić.
Pierwiastek ludzki nadal stanowi najważniejsze narzędzie sprzedawcy, nawet w naszym
pędzącym do przodu i opanowanym przez technologie świecie. Nikt inny tak skutecznie jak
Harvey Mackay nie pokaże ci, jak stać się tryskającym energią, zdeterminowanym i
kreatywnym wulkanem sprzedaży.
Spis treści:
Podziękowania
Nota autora
Przedmowa
Wprowadzenie
Prolog. Supergwiazdorstwo sprzedaży
TY
1.Ranny ptaszek
2.Uwierz w siebie
3.Jeden człowiek - wielka różnica
4.Lojalność w drobnych sprawach ma ogromną wartość
5.Szukaj mentorów
6.Ćwicz odpowiednio, żeby się nie pomylić
7.Ucz się od legend
8.Sprzedawać siebie
9.Dobrze wywarte wrażenie
10.LinkedIn oraz Facebook - uścisk dłoni w nowej odsłonie
11.Dopracuj swoje główne argumenty sprzedażowe
12.Lepiej wykazać się pokorą, niż skazać się na upokorzenie
13.Bądź sobą
14.Zaufanie to podstawa
15.Odkryj swój potencjał
16.Świetny sprzedawca koncentruje się na kliencie
17.Dbaj o dziecko, które jest w tobie
Wyobraźnia
18.Wizualizacja sukcesu
19.Putt jako sposób na przetrwanie
20.Deszcz może wszystko poprawić
21.Musisz mieć marzenie!
22.Niech ci nie będzie tęskno do Miss America
23.Przesuwanie linii celów
24.Lista życzeń
25.Fantazje inspirują rzeczywistość
Wytrwałość
26.Abecadło determinacji - każdy to potrafi
27.Kto rezygnuje, ten nigdy nie wygrywa
28.Inwestycja w postaci 10 000 godzin
29.Współczucie i ciebie podniesie na duchu
30.Entuzjazm - tylko ty możesz go w sobie rozpalić
31.O entuzjazmie raz jeszcze
32.To nastawienie wyznacza górny pułap osiągnięć
33.Zmień sposób myślenia, a zmienisz swoje życie
34.Swoje pozytywne "ja" masz tuż pod palcami
35.Zmartwienia zaprzątają nam głowę przedwcześnie
Niepowodzenia
36.Nie ma lepszej szkoły niż szkoła przeciwności losu
37.Przezwyciężyć strach przed odmową
38.Pokonaj odmowę, zanim ona pokona ciebie
39.Ci, którzy nie wiedzą, nie wiedzą, że nie wiedzą
40.Powroty to nie żarty
41.Tych słów się wystrzegaj
42.Wyścig na szczyt
43.Powątpiewanie w siebie jako źródło pewności siebie
44.Przegrać kilka właściwych bitew, żeby wygrać wojnę
45.Nie zgadzaj się na przegraną
Zwycięski krok
46.Darowanemu mułowi w zęby się nie zagląda
47.Najbardziej uważna publiczność
48.Wprowadź się w trans
49.Daj sobie luz
50.Psychologia dołka
51.Dobry wynik w krytycznym momencie
52.Zapanuj nad niebezpiecznym dryfem apatii
53.Odwaga - to cię odróżnia od tłumów
54.Świetne rzeczy świetnie się sprzedają
55.Ufaj swoim przeczuciom
56.Od braku wyrazu do fajności
57.Pasja - główna sita sprawcza
58.Odnieś sukces jako indywidualista
Kontakt
59.Internet jako skalpel sprzedaży
60.Media społecznościowe. Nowy gigantyczny ośrodek sprzedaży
61.W grupie interesów
62.Pięćdziesiątka wcale nie musi być psychologicznym ograniczeniem prędkości
63.Jak zarabiać na adeptach nowych technologii
64.Sprzedaż w ukrytej kamerze
65.Obsługa klienta w nowej cyfrowej odsłonie
66.Obsługa klienta w epoce internetu
67.Mackay 25 - lista kontrolna. Przygotowania do spotkania sprzedażowego
68.Nieodebrany serwis
69.Jak wykorzystać Twittera do zwiększania skuteczności sprzedaży
Doskonałość
70.Dążenie do doskonałości
71.Sprzedaj się pracy marzeń
72.Zakochaj się w swojej pracy
73.Uczciwość
74.Twój charakter powinien być najmocniejszym punktem twojej charakterystyki
75.Sieci bywają różne
76.Rewolucja na finiszu
77.Nikt nie uważa, że jest przeciętny
78.Poczucie własnej wartości jako atut
79.Klub, do którego warto należeć
80.Do sprzedaży potrzeba człowieka z krwi i kości
81.Sukces w sprzedaży. Przepis na wyróżnienie
82.Siedem czynników sukcesu
Myśli końcowe
Elitarna ósemka Mackaya (plus jedna pozycja dodatkowa). Lista książek o
sprzedaży, które mogą odmienić twoje życie
Druga nota autora
Abecadło sprzedaży
Drugie Dziesięć Przykazań
Indeks
380 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda z obwolutą Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PŁYWAJ Z REKINAMI I NIE DAJ SIĘ POŻREĆ MACKAY H.
- ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI DLA MENEDŻERÓW ŚREDNIEGO SZCZEBLA JĘDRYCH E. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|