ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.50 37,53   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGIA SUKCESU FIRMY


OBŁÓJ K.

wydawnictwo: PWE , rok wydania 1999, wydanie II

cena netto: 39.50 Twoja cena  37,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jest to drugie, zmienione wydanie cenionego i poszukiwanego podręcznika. Autor w sposób przystępny i zwięzły przedstawił najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem skutecznej strategii firmy, poczynając od istoty strategii i jej wpływu na osiąganie sukcesów przez strategiczną analizę firmy i rynku, na którym ona działa, aż do metod tworzenia skutecznych strategii.

 


Spis treści:

 

Wprowadzenie: strategiczna triada

Strategia firmy
1. Ponad przeciętność
2. Strategiczne realia firmy
3. Istota strategii
4. Trzy klucze do sukcesu rynkowego

Strategiczna analiza firmy i jej rynku
5. Wymiary analizy strategicznej
6. Analiza rynku: wymiar nabywców
7. Analiza rynku: wymiar konkurentów
8. Diagnoza produktów firmy
9. Analiza organizacji: zasoby niematerialne
10. Analiza organizacji: wymiar finansowy
11. Strategiczna diagnoza organizacji

Budowa wygrywających strategii
12. Myślenie liniowe i lateralne
13. Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania
14. Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna
15. Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii


228 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
ROMANOWSKA M.

- TROCHĘ INNA TEORIA ORGANIZACJI: ORGANIZOWANIE JAKO KONSTRUKCJA SIECI
CZARNIAWSKA B. / DZIAŁAŃ

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022