ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.50 58,43   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNE ISTOTA I ZACHOWANIA STRATEGICZNE


SAFIN K.

wydawnictwo: WYD AE WROCŁAW , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 61.50 Twoja cena  58,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka jest obszernym studium z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem rodzinnym, popartym bogatą literaturą polską i zagraniczną.

Autor wnikliwie przeanalizował istotę przedsiębiorstwa rodzinnego, uwarunkowania jego rozwoju i rolę rodziny w różnych fazach rozwoju jej przedsiębiorstwa.


Spis treści:

Wstęp
1. Pojęcie i specyfika przedsiębiorstwa rodzinnego
1.1. Przedsiębiorstwo rodzinne w literaturze przedmiotu i praktyce zarządzania
1.2. Typologia przedsiębiorstw rodzinnych
1.3. Wielkość populacji przedsiębiorstw rodzinnych - problemy definicyjne i implikacje statystyczne
I . Gospodarcze i społeczne znaczenie przedsiębiorstw rodzinnych


2. Historyczne, społeczne i ekonomiczne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych
2.1. Przedsiębiorstwa rodzinne w perspektywie historycznej
2.2. Kontekst społeczny i kulturowy rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych
2.3. Czynniki ekonomiczno-polityczne i prawne w rozwoju przedsiębiorczości


3. Rodzina jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa rodzinnego w różnych fazach cyklu życia
3.1. Cykl życia organizacji w badaniu zachowań przedsiębiorstw rodzinnych
3.2. Zróżnicowana rola rodziny w fazach powstawania i wzrostu przedsiębiorstwa rodzinnego
3.3. Sukcesja jako podstawowy problem fazy dojrzałości w przedsiębiorstwie rodzinnym
3.4. Przedsiębiorstwo rodzinne w fazie schyłku


4. Identyfikacja zachowań strategicznych przedsiębiorstw rodzinnych -aspekt teoretyczny
4.1. Stan i kierunki badań nad koncepcjami rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych
4.2. Modele analizy zachowań strategicznych
4.3. Przestrzeń strategiczna przedsiębiorstwa rodzinnego


5. Zachowania strategiczne przedsiębiorstw rodzinnych - analiza wyników badań
5.1. Motywy i cele działania przedsiębiorstw rodzinnych
5.2. Skala ryzyka i stosunek do niego w koncepcjach strategicznych przedsiębiorstw rodzinnych
5.3. Strategie przedsiębiorstw rodzinnych
5.4. Profil zachowań przedsiębiorstw rodzinnych - próba uogólnienia


Zakończenie
Aneksy
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Summary


361 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PRZEDSIĘBIORSTWA RODZINNE SPECYFIKA MODELI BIZNESU
LESZCZEWSKA K.

- DOBÓR ADAPTACJA MOTYWOWANIE I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
DANIECKI W. - PSYCHOLOGICZNO-ORGANIZACYJNE DORADZTWO DLA FIRM

- INTELIGENTNY ROZWÓJ FIRMY RODZINNEJ A WSPÓŁCZESNE WARTOŚCI
KLIMEK J.

- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
MOCZYDŁOWSKA J. PACEWICZ I.

- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM OD A DO Z
SZPAKOWSKI M.K.

- FIRMY RODZINNE WSZYSTKO CO ISTOTNE
LEACH P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022