ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIA I KOMUNIKOWANIE MASOWE TEORIE I ANALIZY PRASY RADIA TELEWIZJI


GOBAN-KLAS T.

wydawnictwo: WYD.NAUKOWE PWN , rok wydania 2009, wydanie II

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!

Książka: syntetyczna i aktualna, niezbędna w pracy i na studiach, przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;

w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział "Ku społeczeństwu medialnemu" oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.


336 stron, format: 17.0x24.0 cm, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- TEORIA KOMUNIKOWANIA MASOWEGO
MCQUAIL D.

- NAUKI O MEDIACH I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
ADAMSKI A. GAWROŃSKI S. SZEWCZYK M. RED.

- MEDIA MASOWE WŁADZA ROZRYWKA I BIZNES
MROZOWSKI M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022