OSOBOWOŚĆ A PREFERENCJE MUZYCZNE
POSŁUSZNA J. wydawnictwo: UMCS , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 32.30 Twoja cena 30,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Osobowość a preferencje muzyczne
Niniejsza książka to jedna z nielicznych w polskiej literaturze pozycji
zawierających analizę związków między muzyką a właściwościami psychicznymi
człowieka.
Badania Autorki pokazują, w jaki sposób pewne cechy osobowości wpływają na
preferencje określonych gatunków muzycznych i jak determinują postrzeganie muzyki.
176 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PUSZCZALSCY Z ZASADAMI PRAKTYCZNY PRZWODNIK DLA MIŁOŚNIKÓW POLIAMORII, OTWARTYCH ZWIĄZKÓW I INNYCH PRZYGÓD DOSSIE E.
- MUZYKA POPULARNA JAKO WEHIKUŁ IDEOLOGICZNY JEZIŃSKI M.
- MUZYKA I BIZNES OD GRAMOFONU DO STREAMINGU JANOWSKA A.A.
- MUZYKA POPULARNA I JEJ ODBIORCY W POSZUKIWANIU AUTORYTETU JEZIŃSKI M.
- SCENICZNE RYTUAŁY O WARTOŚCI MUZYKI POPULARNEJ FRITH S.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|