ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

5 KROKÓW DO POROZUMIENIA JAK SKUTECZNIE MEGOCJOWAĆ W BIZNESIE


ŁABUZ A.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 35.80 Twoja cena  34,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

5 kroków do porozumienia

Jak skutecznie negocjować w biznesie


Jaki jest przepis na skuteczną komunikację w biznesie?

Co sprawia, że przyciągamy czyjąś uwagę?

W jaki sposób możemy ją utrzymać, aby doprowadzić do osiągnięcia pożądanego celu spotkania?

Jak wypracować długotrwałe relacje z klientem?

Odpowiedzi na te i podobne pytania znajdziesz na stronach tej książki. Razem z autorką prześledzisz podstawowe procesy zachodzące w umyśle Twoim oraz Twojego klienta podczas Waszego pierwszego spotkania. Dzięki temu z łatwością zrozumiesz mechanizmy skutecznej komunikacji oraz nauczysz się kierować rozmowę na właściwe tory. Poznasz etyczne techniki wywierania wpływu, które będziesz mógł stosować w biznesie.

Zacznij zatem od podstaw. Dowiedz się, jak pracuje ludzki umysł i w jaki sposób wpływa to na proces efektywnych negocjacji. Naucz się nawiązywać pierwszy kontakt z klientem i dowiedz się, co zrobić, aby go nie stracić. Poznaj silnie działające struktury lingwistyczne i zacznij je stosować w rozmowach z klientem. Naucz się panować nad emocjami. Odkryj podstawowe style negocjacyjne oraz komunikacyjne swojego rozmówcy. Upewnij się, jakie wartości są ważne dla klienta, ponieważ to one w dużej mierze stanowią o sukcesie prowadzonych negocjacji. Rozwiewaj zawczasu wszelkie wątpliwości. Wreszcie opanuj 5 kroków do porozumienia zgodnie z systemem AZURI i dołącz do grona najlepszych negocjatorów!


Anna M. Łabuz - psycholog biznesu. Wykładowca w Polskiej Akademii Trenerów Sprzedaży. Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu i Coachingu. Ma ponad 15-letnią praktykę zawodową w dziedzinie sprzedaży. Jest autorką wielu artykułów oraz bloga na temat negocjacji. Specjalizuje się głównie w tematach z zakresu negocjacji, szeroko rozumianej skutecznej komunikacji w biznesie oraz nawiązywania trwałych relacji z klientem. 


Wstęp (7)

1. Jak pracuje nasz umysł i jaki to ma wpływ na proces negocjacji (11)

2. Jak złapać pierwszy kontakt z klientem i go nie stracić (23)

3. Lingwistyka perswazyjna w rozmowach negocjacyjnych (55)

4. Emocje w negocjacjach (71)

5. Style komunikacyjne (87)

6. Znaczenie wartości klienta w procesie negocjacji (101)

7. No tak, ale... - czyli jak sobie radzić z zastrzeżeniami ze strony klienta (113)

8. Pięć kroków do porozumienia - system AZURI (127)

9. Jak dołączyć do grona najlepszych negocjatorów (133)

Zakończenie (143)


144 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- 33 TECHNIKI NEGOCJOWANIA I ARGUMENTACJI
BELOHLAVKOVA V.

- 33 RADY JAK PRZEPROWADZIĆ UDANĄ PREZENTACJĘ
BELOHLAVKOWA V.

- 30 MINUT DLA INTELIGENTNEJ RIPOSTY
ETRILLARD S.

- ZESPOŁY X JAK BUDOWAĆ ZESPOŁY,KTÓRE ODNOSZĄ SUKCES
ANCONA D. BRESMAN H.

- NEGOCJACJE SPRAWDZONE STRATEGIE
HORZYK A.

- JAK ODNIEŚĆ SUKCES W NEGOCJACJACH
STEELE P. MURPHY J. RUSSILL R.

- BARIERY W KOMUNIKOWANIU I SPOŁECZEŃSTWO (DEZ)INFORMACYJNE
GOLKA M.

- NEGOCJACJE HANDLOWE
BRDULAK H. BRDULAK J.

- 30 MINUT UCZCIWEJ DYSKUSJI POZYTYWNA STRONA KONFLIKTU
HEIGL P.

- 30 MINUT DLA ZROZUMIENIA MOWY CIAŁA
MATSCHNIG M.

- NEGOCJACJE W BIZNESIE KLUCZOWE PROBLEMY
CHEŁPA S.

- JAK OPANOWAĆ SZTUKĘ NEGOCJACJI
STĘPNIEWSKI J.

- JAK NEGOCJOWAĆ
CASSE P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022