ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WALLY OLINS PODRĘCZNIK BRANDINGU


OLINS W.

wydawnictwo: INST.MARKI POLSKIEJ , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 86.60 Twoja cena  82,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nie ma drugiej takiej książki na światowym rynku wydawniczym. Nie ma też drugiego takiego autorytetu, jak Wally Olins.

O nikim innym nie da się powiedzieć, że jest ojcem nowoczesnego brandingu i największym jego praktykiem. Marki zdominowały już praktycznie wszystkie pola ludzkiej działalności, a branding stał się umiejętnością niezbędną do odnoszenia sukcesów. Prawdziwa marka to przede wszystkim magnetyczna tożsamość, która na rynku owocuje atrakcyjną osobowością, a w ślad za nią wybitną reputacją i wizerunkiem. Zwykle, przy stosownej dozie szczęścia, dochodzi się do tego latami. Inteligentny branding może sprawić, że proces ten trwa krócej.

I o tym jest ta książka – zwięzły, ale bardzo praktyczny i kompletny podręcznik profesjonalnego i skutecznego brandingu z polotem. Wyjaśnia, co to jest branding, jak działa, jak go wprowadzać i jak dzięki niemu zarabiać, budując przy okazji swoje rynkowe szlachectwo.

Książka uraduje tych, którzy się cenią, mają aspiracje, szukają sensu swoich wysiłków i wierzą w siebie: przedsiębiorców, menedżerów, studentów, twórców, prezydentów i burmistrzów miast, starostów i wójtów, działaczy i pasjonatów, ludzi kreatywnych. Wszystkich, którzy pracują dla jakiejś marki lub marzą o marce firmy, organizacji, miasta, gminy, projektu czy przedsięwzięcia. Książka jest dla ludzi, którzy chcą być w swoich dziedzinach prawdziwymi aktorami, a nie statystami, i stawiają na przyszłość wykuwaną na międzynarodowym rynku w konfrontacji z prawdziwą konkurencją.


SPIS TREŚCI

Przedmowa
Wprowadzenie
Definicje w brandingu
Wytyczne dla brandingu

CZĘŚĆ PIERWSZA
O co chodzi w brandingu

Sekcja 1
Widoczność marek
Idea przewodnia
Elementy wizualne
Cztery wektory namacalności marki

Sekcja 2
Architektura marki
Architektura korporacyjna albo monolityczna – jednorodna tożsamość rynkowa
Architektura wspomagana – wieloraka tożsamość rynkowa
Architektura indywidualnych marek – tożsamość rynkowa oparta na samodzielnych markach
Modulacja i modyfikacja: tworzenie tożsamości marki

Sekcja 3
Dlaczego i kiedy wprowadzać branding
Marki wymyślane
Marki wymyślane na nowo
Zmiany nazw
Wyzwalacz zmian

Sekcja 4
Marka jako bogactwo korporacyjne
Przywództwo
Zarządzanie marką

CZĘŚĆ DRUGA
Niech marki pracują i zarabiają

Sekcja 5
Budowanie programu brandingu
Uruchomienie programu i zarządzanie nim
Etapy prac

Sekcja 6
Kontrola, koszty i timing
Metody kontroli i kalkulacji kosztów

CZĘŚĆ TRZECIA
Wiara w branding

Sekcja 7
O odwadze

Sekcja 8
Ryzyko

Sekcja 9
Wycena marki

Posłowie

 

Aneks A
Podstawowe komponenty wizualne marki
Aneks B
Lista kontrolna dla audytu wizualnego
Aneks C
Grupy odbiorców
Aneks D
W jaki sposób branding wzmacnia
Podziękowania
Indeks


112 stron, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- SILNA MARKA ISTOTA I KREOWANIE
KALL J.

- NO LOGO
KLEIN NAOMI

- SPRAWIEDLIWOŚĆ MAREK.JAK BRANDING MIEJSC I PRODUKTÓW MOŻE UCZYNIĆ KRAJ
ANHOLT S.

- STRATEGIA MARKI
ALTKORN J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022