|
WYBORY PARLAMENTARNE 2007 MARKETING POLITYCZNY MEDIA PARTIE
JEZIŃSKI M. wydawnictwo: DUET , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 41.00 Twoja cena 38,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wybory parlamentarne 2007
Marketing polityczny, media, partie
W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu
przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry
politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez
polskie partie w analizowanym okresie.
Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu
politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki
stosowane przez aktorów politycznych zmagań.
Od Redaktora
314 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ROLA TELEWIZJI W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU POLITYCZNEGO STUDIUM MEDIATYZACJI POLITYKI NA PRZYKŁADZIE WYBORÓW PREZYDENCKICH W POLSCE GIEREŁO-KLIMASZEWSKA K.
- WYBORY 2010 MEDIA I MARKETING POLITYCZNY JEZIŃSKI M. PESZYŃSKI W. SEKLECKA A.
- Z ZAGADNIEŃ JĘZYKOZNAWSTWA KRYMINALISTYCZNEGO FELUŚ A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|