ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.00 38,95   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYBORY PARLAMENTARNE 2007 MARKETING POLITYCZNY MEDIA PARTIE


JEZIŃSKI M.

wydawnictwo: DUET , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 41.00 Twoja cena  38,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wybory parlamentarne 2007

Marketing polityczny, media, partie


W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie.

Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki stosowane przez aktorów politycznych zmagań.

Od Redaktora


314 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ROLA TELEWIZJI W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU POLITYCZNEGO STUDIUM MEDIATYZACJI POLITYKI NA PRZYKŁADZIE WYBORÓW PREZYDENCKICH W POLSCE
GIEREŁO-KLIMASZEWSKA K.

- WYBORY 2010 MEDIA I MARKETING POLITYCZNY
JEZIŃSKI M. PESZYŃSKI W. SEKLECKA A.

- Z ZAGADNIEŃ JĘZYKOZNAWSTWA KRYMINALISTYCZNEGO
FELUŚ A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022