ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OCENIANIE EFEKTÓW SZKOLENIA CZYLI METODY I PROBLEMY EWALUACJI


WOŹNIAK J.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 32.89 Twoja cena  31,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ocenianie efektów szkolenia czyli metody i problemy ewaluacji

W niniejszym, siódmym tomie serii autor przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące oceny efektów szkoleń. Nie podaje jednego prostego przepisu na pomiar efektywności, ale przedstawia różne koncepcje teoretyczne, między innymi metodę czteropoziomowej oceny Donalda L. Kirkpatricka, model ROI czy metodę pięciu pytań Jacka Phillipsa, zwracając uwagę na ich mocne i słabe strony. Jego celem jest stworzenie zestawu narzędzi, z których w praktyce mogliby korzystać zarówno szkoleniowcy, jak i ich klienci.
Ocena efektywności szkoleń jest przydatna wszystkim stronom procesu szkoleniowego: trenerom, uczestnikom i firmom zamawiającym szkolenie. Wskazówki, jak ją przeprowadzić, znajdą oni w niniejszej książce.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1
Działalność edukacyjna w organizacjach - tradycyjne i współczesne rozumienie szkoleń i oceny ich efektów
1.1.Tradycyjne rozumienie szkoleń
1.2.Modele procesu szkoleniowego
1.3.Typy szkoleń ze względu na różne sposoby uczenia się
1.4.Ocena działań w zarządzaniu

Rozdział 2
Tradycyjne sposoby oceniania szkolenia - teoria Kirkpatricka
2.1.Recepcja teorii Kirkpatricka
2.2.Inne interpretacje typologii Kirkpatricka

Rozdział 3
Sposoby ocenianis wyników działania szkoleniowego w XX wieku
3.1.ROI jako "nowy" standard myślenia o ocenie efektów szkoleń
3.2.Teoria Jacka Phillipsa
3.3.Uzasadnianie efektów szkoleń poprzez realizację celów

Rozdział 4
Współczesne metody badania efektów szkoleń - między ewaluacją przygotowaniem a wzmacnianiem
4.1.Ocena efektywności szkoleń na poziomie efektów organizacyjnych
4.2.Praktyczne metody zbierania danych do oceny ex post
4.3.Ocenianie kształtujące szkolenie
4.4.Wzmacnianie oddziaływania szkolenia

Bibliografia


168 stron, oprawa broszurowa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- NIEKONWENCJONALNE METODY SZKOLENIOWE CZYLI JAK UATRAKCYJNIĆ ZAJĘCIA
URBAN M.

- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ CZYLI NIEZBĘDNIK TRENERA
KOZAK A. ŁAGUNA M.

- PROFESJONALNI TRENERZY CZYLI JAK PLANOWAĆ I OSIĄGAĆ DŁUGOTRWAŁE
SZYMCZAK W.F. WAŃSKI T. / REZULTATY

- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU
ŁAGUNA M. FORTUNA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022