KOMUNIKOWANIE SIĘ W SYTUACJACH SPOŁECZNYCH
MARKIEWICZ K. SYROKA J. RED. wydawnictwo: UMCS , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 30.10 Twoja cena 28,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W trzech głównych częściach omawiane są zagadnienia dotyczące tego,
w jaki sposób komunikowanie się wpływa na nasze wyobrażenia o innych i ich ocenianie,
jak komunikujemy się w sytuacji i warunkach pracy oraz ogólne zagadnienia dotyczące
komunikowania się w szeroko pojmowanym życiu społecznym.
Spis treści:
Kaczmarek Bożydar L. J.: Wprowadzenie
JAK KOMUNIKACJA WPŁYWA NA NASZE WYOBRAŻENIA O INNYCH I ICH OCENIANIE
Pawlak Ilona, Szpyra-Kozłowska Jolanta: O przyjemnych i nieprzyjemnych głosach
pań i panów - studium z zakresu socjofonetyki
Kucharski Adam: Wykorzystanie języka figuratywnego w debatach politycznych a
ocena polityka i jego zdolności perswazyjnych
Milanowska Joanna, Olchowski Wojciech, Zyszkiewicz Joanna: Manipulacja ewolucyjnie
wytworzonymi czynnikami przywództwa w wizerunku medialnym współczesnych polskich
polityków
O ZNACZENIU KOMUNIKACJI W PRACY
Rzepa Teresa: O komunikowaniu się w organizacji
Syroka Justyna: Syndrom wypalenia zawodowego a kompetencje komunikacyjne
menedżerów
CO JESZCZE JEST WAŻNE W KOMUNIKACJI
Markiewicz Katarzyna: Co wiemy o słuchaniu i słyszeniu
Stencel Marcin: Stopą w drzwi czy drzwiami w twarz., czyli o skuteczności
sekwencyjnych technik wpływu społecznego
Orzechowski Sylwester: O relacjach pomiędzy komunikacją niejęzykową a
językową
Gajek Katarzyna: Czynniki konstytuujące i destruujące komunikowanie
międzykulturowe na wybranych pograniczach wyznaniowych Śląska
132 strony, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- MOSKWA OLIMPIJSKA STUDIUM SEMIOTYCZNE KOWALENKO O.
- PUNKT WIDZENIA W METAFORYCE DZIENNIKARZY SPORTOWYCH SIEKIERA R.
- WULGARYZMY W JĘZYKU KIBICÓW POLSKICH CZYLI POLSKA GRAĆ K... MAĆ! DOKOWICZ A.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|