ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.00 56,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-KONSUMENCI JUTRA POKOLENIE Z I TECHNOLOGIE MOBILNE


GRABIWODA B.

wydawnictwo: NIEOCZYWISTE , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-konsumenci jutra

Pokolenie Z i technologie mobilne


Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności.

Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.

W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania:

– Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne?
– W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych?
– Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych?
– Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych?
– Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z?
– Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami?
– Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych?
– W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?


Przedmowa
Wstęp

Rozdział 1. Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych
1.1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w
1.1.1. Pojęcie i znaczenie nowych technologii
1.1.2. Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji
1.1.3. Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych
1.2. Kryteria wyodrębniania pokoleń
1.3. Definicje pokolenia Z
1.3.1. Pokolenia Y i Z - odrębne generacje młodych konsumentów
1.3.2. Digital Natives
1.3.3. 9/11 Generation
1.3.4. iGeneration
1.4. Pokolenie Z w Polsce
1.4.1. Demografia pokolenia Z w Polsce
1.4.2. Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej oraz w USA
1.4.3. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce - przegląd badań wtórnych

Rozdział 2. Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich
2.1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich
2.1.1. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej
2.1.2. Segmentacja konsumentów
2.1.3. Definicja zachowań konsumenckich
2.1.4. Rodzaje zachowań konsumenckich
2.1.5. Modele zachowań konsumenckich
2.2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych
2.2.1. Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy
2.2.2. Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych
2.3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian wynikających z wirtualizacji
2.3.1. E-konsument
2.3.2. Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych
2.3.3. Kluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów

Rozdział 3. Technologie mobilne i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokolenia Z
3.1. Charakterystyka urządzeń mobilnych
3.1.1. Smartfony
3.1.2. Tablety
3.1.3. Akcesoria do noszenia - wearables
3.1.4. Aplikacje mobilne
3.2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce
3.2.1. Globalny rynek technologii mobilnych
3.2.2. Polski rynek technologii mobilnych
3.2.3. M-commerce na rynku globalnym
3.2.4. M-commerce na polskim rynku
3.3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych
3.3.1. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym
3.3.2. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim
3.4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce
3.4.1. Posiadane urządzenia mobilne
3.4.2. Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych
3.5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych
3.5.1. Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening
3.5.2. Krótki czas żywotności przekazu i live streaming
3.5.3. Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych

Rozdział 4. Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych - wyniki badań empirycznych
4.1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych
4.1.1. Badanie jakościowe
4.1.2. Badanie iiościowe
4.2. Charakterystyka spoteczno-demograficzna respondentów
4.3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu codziennym
4.3.1. Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych
4.3.2. Sposoby korzystania z technologii mobilnych
4.4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z
4.4.1. Odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych
4.4.2. Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych
4.4.3. Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych
4.4.4. Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie
4.4.5. Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych
4.5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych
4.5.1. Oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych
4.5.2. Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych
4.5.3. Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystania przez firmy technologii mobilnych

Rozdział 5. Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce
5.1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz badań wtórnych i literatury
5.1.1. Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych
5.1.2. Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami
5.1.3. Wpływ dziaiań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokolenia Z
5.2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych
5.2.1. Kryteria i metoda segmentacji
5.2.2. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne
5.2.3. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne

Rozdział 6. Działania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych - rekomendacje i przykłady
6.1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych
6.1.1. Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego użytku
6.1.2. Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalizacji
6.1.3. Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji natywnych
6.2. Mobilne działania reklamowe
6.2.1. Wyszukiwarki internetowe
6.2.2. Działania reklamowe typupush
6.2.3. Mobilna reklama graficzna
6.3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej
6.3.1. Charakterystyka mediów społecznościowych
6.3.2. Komunikatory mobilne
6.3.3. Relacjonowanie na żywo - livestreaming
6.3.4. Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych

Zakończenie
Bibliografia


310 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- KOMUNIKACJA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
GUSTOWSKI W.

- AUTENTYCZNOŚĆ OSOBOWA A MEDIALNOŚĆ
BRANICKI W.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022