ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > Zarządzanie strategiczne
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 966, strona 1 z 97
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

100 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK BIZNESOWYCH POZNAJ NIEZBĘDNY KANON


COVERT J. SATTERSTEN T., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 41.90 Twoja cena  39,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Poznaj klasykę literatury biznesowej Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami Znajdź inspirujące rozwiązania Doskonała książka biznesowa może odmienić Twoje życie, zainspirować Cię i dostarczyć narzędzi, za pomocą których zechcesz... >>>

33 SPOSOBY NA KRYZYS GOSPODARCZY NATYCHNIASTOWE ROZWIĄZANIA DLA FIRMY


HERMANN S., wydawnictwo: DIFIN, 2009, wydanie I

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

„Działania natychmiastowe” to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek. Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsi... >>>

ADAPTACJA POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW DO RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ


RED. KOTOWICZ-JAWOR J., wydawnictwo: KEY TEXT, 2008, wydanie I

cena netto: 53.50 Twoja cena  50,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zawiera kompleksowe omówienie warunków, barier i szans związanych z dostosowywaniem się polskich przedsiębiorstw do postępującej globalizacji gospodarki światowej, ze szczególnym uwzględnieniem realiów, w jakich polskie przedsiębiorstwa ... >>>

AKTYWA NIEMATERIALNE JAKO ŹRÓDŁÓ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ BANKU


KLIMONTOWICZ M., wydawnictwo: CEDEWU, 2013, wydanie I

cena netto: 56.10 Twoja cena  53,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Aktywa niematerialne jako źródło przewagi konkurencyjnej banku Rosnąca i wielopłaszczyznowa rywalizacja na współczesnym rynku usług bankowych powoduje, że banki działające w Polsce poszukują nowych, skutecznych i innowacyjnych... >>>

AKTYWIZOWANIE INTERNACJONALIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW


PIETRASIŃSKI P. - DOBRE PRAKTYKI RZĄDÓW, wydawnictwo: PWE, 2014, wydanie I

cena netto: 62.70 Twoja cena  59,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw Dobre praktyki rządów. Strategie wsparcia w Dolinie Krzemowej W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na dzia... >>>

AKTYWNE METODY PROWADZENIA STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA


MUSZYŃSKI M., wydawnictwo: PLACET, 2006, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Na CD Pierwszy w Polsce SYMULATOR STRATEGICZNY CEOLight Książka napisana z myślą przede wszystkim o dyrektorach generalnych i prezesach firm, ale i ekipach działów opracowujących strategię korporacyjną oraz oczywiście studentach i uczestnikach... >>>

AKTYWNOŚĆ EKSPORTOWA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE


CIEŚLIK J. KOŁADKIEWICZ I. / STUDIA PRZYPADKÓW, wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2011, wydanie I

cena netto: 81.11 Twoja cena  77,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W publikacji omówiono zjawisko przedsiębiorczości międzynarodowej polskich firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Autorzy zaprezentowali wyniki badań jakościowych zrealizowanych w latach 2007-2010 w ramach projektu badawczego "... >>>

AKTYWNOŚĆ INNOWACYJNA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE


MIZGAJSKA H., wydawnictwo: WY UE POZNAŃ, 2012, wydanie I

cena netto: 36.96 Twoja cena  35,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

AKTYWNOŚĆ INNOWACYJNA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE ZMIANY I UWARUNKOWANIA  Niniejsza książka jest próbą pokazania zmian aktywności innowacyjnej MŚP w Polsce na różnych poziomach: od przedsiębiorstw, poprzez... >>>

AKTYWNOŚĆ INNOWACYJNA POLSKICH MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


ZASTĘPOWSKI M. RED., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2016, wydanie I

cena netto: 33.59 Twoja cena  31,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Aktywność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw „Problematyka innowacyjności polskich przedsiębiorstw, współtworzących PKB naszego kraju, jest niezwykle istotna zarówno dla samej wiedzy naukowej, jak i dla twórców... >>>

AKTYWNOŚĆ INWESTYCYJNA POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW ZA GRANICĄ


KARASZEWSKI WŁ. RED. - CZYNNIKI I SKUTKI, wydawnictwo: PWE, 2013, wydanie I

cena netto: 65.80 Twoja cena  62,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą Czynniki i skutki W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich... >>>

książek: 966, strona 1 z 97
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022