ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KROK PO KROKU NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z UMIARKOWANĄ ZNACZNĄ


KIELIN J. KLIMEK-MARKOWICZ K. / I GŁĘBOKA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTEL.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 49.40 Twoja cena  46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Krok po kroku

Nauczanie i terapia dzieci z umiarkowaną, znaczną i głęboką niepełnosprawnością intelektualną


Krok po kroku to nieocenione źródło wiedzy dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

Autorzy wyjaśniają, jak stworzyć program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka, postawić diagnozę funkcjonalną czy prawidłowo stawiać wymagania.

Opisują zalety i wady pracy dyrektywnej i niedyrektywnej oraz przedstawiają model superwizji. W swoich rozważaniach odwołują się do zasad behawioryzmu i terapii humanistycznych, teorii rozwojowej Jeana Piageta i koncepcji strefy najbliższego rozwoju Lwa S. Wygotskiego, a także podejścia neuropsychologii.

Wiele uwagi poświęcają budowaniu relacji z rodzicami dziecka, którzy są osobami kluczowymi dla przebiegu jego terapii.


Jacek Kielin – psycholog, od 1990 roku prowadzi społeczne Przedszkole Specjalne „Orzeszek” (Stowarzyszenie "Na Tak") w Poznaniu. Autor książek: Rozwój daje radość. Terapia dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim (GWP 2009), Profil osiągnięć ucznia (GWP 2009) i Jak pracować z rodzicami dziecka upośledzonego (GWP 2002).

Katarzyna Klimek-Markowicz – psycholog kliniczna, pedagog specjalna, współzałożycielka Ośrodka Neuropsychologii i Psychoterapii w Poznaniu, założycielka i pierwsza dyrektor Społecznej Podstawowej Szkoły Specjalnej „Zakątek” (Stowarzyszenie "Na Tak") w Poznaniu. Obecnie psycholog superwizor w tej placówce.


368 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PROFIL OSIĄGNIĘĆ UCZNIA. PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW
KIELIN J.

- ROZWÓJ DAJE RADOŚĆ
KIELIN J.

- BADANIE GOTOWOŚCI SZKOLNEJ KARTY DIAGNOSTYCZNE
ZAŁĘSKA S.

- PIERWSZE KROKI WŚRÓD LUDZI PROBLEMY WYCHOWAWCZE NAJWCZEŚNIEJSZEGO DZIECIŃSTWA
OLECHNOWICZ H.

- OPIS I PLANOWANIE ZAJĘĆ WEDŁUG METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
BOGDANOWICZ M. OKRZESIK D.

- AGRESJA NOWE TABU DLACZEGO JEST POTRZEBNA NAM I NASZYM DZIECIOM
JUUL J.

- DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE KARTY PRACY
NAPRAWA R. TANAJEWSKA A.

- DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWALANIE POTENCJAŁU ROZWOJOWEGO + PŁYTA CD
WIKTOROWICZ R. OLECHNOWICZ H.

- O GRANICACH KOMPETENTNE RELACJE Z DZIECKIEM
JUUL J.

- AAC DLA KAŻDEGO PORADNIK DLA RODZICÓW I TERAPEUTÓW
NOSKO-GOSZCZYCKA M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022