ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

PROFIL OSI¡GNIÊÆ UCZNIA. PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW


KIELIN J.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2016, wydanie II

cena netto: 22.39 Twoja cena  21,27 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

PROFIL OSI¡GNIÊÆ UCZNIA

Przewodnik dla nauczycieli i terapeutów


Nowe – poszerzone i uaktualnione – wydanie nieocenionej pomocy dla nauczycieli i terapeutów pracuj±cych z dzieæmi niepe³nosprawnymi intelektualnie pozwoli dok³adniej oceniæ poszczególne obszary rozwojowe dziecka, a tak¿e pomo¿e w konstruowaniu indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych.

Autor wiêcej uwagi po¶wiêci³ dobrej operacjonalizacji poszczególnych prób, aby mo¿na by³o jednoznacznie rozstrzygn±æ zaliczenie b±d¼ nie ka¿dego z prezentowanych zadañ. Precyzyjniej rozdzieli³ te¿ sfery rozwojowe na poszczególne skale, co pozwoli lepiej ¶ledziæ postêpy w rozwoju dzieci wymagaj±cych szczególnej opieki.

Skale obserwacyjne dotycz±:

• percepcji wzrokowej i s³uchowej,
• du¿ej i ma³ej motoryki,
• koordynacji wzrokowo-ruchowej,
• rozwoju spo³ecznego i emocjonalnego,
• rozumienia mowy,
• wokalizacji i mówienia,
• na¶ladownictwa bezpo¶redniego i odroczonego,
• rozwoju poznawczego,
• samodzielno¶ci dziecka.


Jacek Kielin – psycholog, w latach 1990–2015 prowadzi³ spo³eczne Przedszkole Specjalne „Orzeszek” (Stowarzyszenie „Na Tak”), a obecnie O¶rodek Wspierania Kompetencji Nauczycielskich i Terapeutycznych „Strefa Dobrych Emocji” w Poznaniu. Autor ksi±¿ek: Jak pracowaæ z rodzicami dziecka upo¶ledzonego (GWP 2011), Krok po kroku. Nauczanie i terapia dzieci z umiarkowan±, znaczn± i g³êbok± niepe³nosprawno¶ci± intelektualn± (GWP 2013) oraz Rozwój daje rado¶æ. Terapia dzieci upo¶ledzonych umys³owo w stopniu g³êbokim (GWP 2014).


80 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miêkka

Osoby kupuj±ce tê ksi±¿kê wybiera³y tak¿e:
 

- ROZWÓJ DAJE RADO¦Æ
KIELIN J.

- KROK PO KROKU NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z UMIARKOWAN¡ ZNACZN¡
KIELIN J. KLIMEK-MARKOWICZ K. / I G£ÊBOKA NIEPE£NOSPRAWNO¦CI¡ INTEL.

- OPIS I PLANOWANIE ZAJÊÆ WED£UG METODY RUCHU ROZWIJAJ¡CEGO WERONIKI SHERBORNE
BOGDANOWICZ M. OKRZESIK D.

- AGRESJA NOWE TABU DLACZEGO JEST POTRZEBNA NAM I NASZYM DZIECIOM
JUUL J.

- DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZÊCIEM NAUKI W SZKOLE KARTY PRACY
NAPRAWA R. TANAJEWSKA A.

- PROFIL OSI¡GNIÊÆ UCZNIA PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW
KIELIN J.

- DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWALANIE POTENCJA£U ROZWOJOWEGO + P£YTA CD
WIKTOROWICZ R. OLECHNOWICZ H.

- O GRANICACH KOMPETENTNE RELACJE Z DZIECKIEM
JUUL J.

- AAC DLA KA¯DEGO PORADNIK DLA RODZICÓW I TERAPEUTÓW
NOSKO-GOSZCZYCKA M.

- BADANIE GOTOWO¦CI SZKOLNEJ KARTY DIAGNOSTYCZNE
ZA£ÊSKA S.

- PIERWSZE KROKI W¦RÓD LUDZI PROBLEMY WYCHOWAWCZE NAJWCZE¦NIEJSZEGO DZIECIÑSTWA
OLECHNOWICZ H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022