ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE KARTY PRACY


NAPRAWA R. TANAJEWSKA A.

wydawnictwo: HARMONIA , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole

Karty pracy


Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów koniecznych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole.

W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz instrukcja i tabela z punktacją dla nauczyciela będąca informacją o stopniu opanowania przez dziecko wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.

Tematyka kart pracy jest zgodna z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej z zakresu kompetencji i oczekiwanych osiągnięć dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole dotyczących: wychowania zdrowotnego, wychowania rodzinnego, obywatelskiego i patriotycznego, rozwoju intelektualnego dzieci wraz z edukacją matematyczną, edukacji przyrodniczej i edukacji plastycznej.

Karty pracy zostały opracowane zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).

Publikacja z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:

• nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie;
• nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
• pedagogów, psychologów.

Może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia:
• programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych;
• programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
• indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego;
• zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka;
• planu działań wspierających.

Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom:

dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej.

ułatwi przekazanie rodzicom informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej według określonego wzoru, aby mogli je w osiąganiu tej gotowości, odpowiednio do potrzeb, wspomagać.


72 strony, Format: 22.0x30.0cm, oprawa kartonowa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ROZWÓJ DAJE RADOŚĆ
KIELIN J.

- PIERWSZE KROKI WŚRÓD LUDZI PROBLEMY WYCHOWAWCZE NAJWCZEŚNIEJSZEGO DZIECIŃSTWA
OLECHNOWICZ H.

- OPIS I PLANOWANIE ZAJĘĆ WEDŁUG METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
BOGDANOWICZ M. OKRZESIK D.

- AGRESJA NOWE TABU DLACZEGO JEST POTRZEBNA NAM I NASZYM DZIECIOM
JUUL J.

- BADANIE GOTOWOŚCI SZKOLNEJ KARTY DIAGNOSTYCZNE
ZAŁĘSKA S.

- PROFIL OSIĄGNIĘĆ UCZNIA. PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW
KIELIN J.

- DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWALANIE POTENCJAŁU ROZWOJOWEGO + PŁYTA CD
WIKTOROWICZ R. OLECHNOWICZ H.

- O GRANICACH KOMPETENTNE RELACJE Z DZIECKIEM
JUUL J.

- AAC DLA KAŻDEGO PORADNIK DLA RODZICÓW I TERAPEUTÓW
NOSKO-GOSZCZYCKA M.

- KROK PO KROKU NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z UMIARKOWANĄ ZNACZNĄ
KIELIN J. KLIMEK-MARKOWICZ K. / I GŁĘBOKA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTEL.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022