ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.40 46,93   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KROK PO KROKU NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z UMIARKOWANĄ ZNACZNĄ


KIELIN J. KLIMEK-MARKOWICZ K. / I GŁĘBOKA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTEL.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 49.40 Twoja cena  46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Krok po kroku

Nauczanie i terapia dzieci z umiarkowaną, znaczną i głęboką niepełnosprawnością intelektualną


Krok po kroku to nieocenione źródło wiedzy dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną.

Autorzy wyjaśniają, jak stworzyć program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka, postawić diagnozę funkcjonalną czy prawidłowo stawiać wymagania.

Opisują zalety i wady pracy dyrektywnej i niedyrektywnej oraz przedstawiają model superwizji. W swoich rozważaniach odwołują się do zasad behawioryzmu i terapii humanistycznych, teorii rozwojowej Jeana Piageta i koncepcji strefy najbliższego rozwoju Lwa S. Wygotskiego, a także podejścia neuropsychologii.

Wiele uwagi poświęcają budowaniu relacji z rodzicami dziecka, którzy są osobami kluczowymi dla przebiegu jego terapii.


Jacek Kielin – psycholog, od 1990 roku prowadzi społeczne Przedszkole Specjalne „Orzeszek” (Stowarzyszenie "Na Tak") w Poznaniu. Autor książek: Rozwój daje radość. Terapia dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim (GWP 2009), Profil osiągnięć ucznia (GWP 2009) i Jak pracować z rodzicami dziecka upośledzonego (GWP 2002).

Katarzyna Klimek-Markowicz – psycholog kliniczna, pedagog specjalna, współzałożycielka Ośrodka Neuropsychologii i Psychoterapii w Poznaniu, założycielka i pierwsza dyrektor Społecznej Podstawowej Szkoły Specjalnej „Zakątek” (Stowarzyszenie "Na Tak") w Poznaniu. Obecnie psycholog superwizor w tej placówce.


368 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ROZWÓJ DAJE RADOŚĆ
KIELIN J.

- PROFIL OSIĄGNIĘĆ UCZNIA. PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW
KIELIN J.

- AGRESJA NOWE TABU DLACZEGO JEST POTRZEBNA NAM I NASZYM DZIECIOM
JUUL J.

- DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE KARTY PRACY
NAPRAWA R. TANAJEWSKA A.

- DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWALANIE POTENCJAŁU ROZWOJOWEGO + PŁYTA CD
WIKTOROWICZ R. OLECHNOWICZ H.

- O GRANICACH KOMPETENTNE RELACJE Z DZIECKIEM
JUUL J.

- AAC DLA KAŻDEGO PORADNIK DLA RODZICÓW I TERAPEUTÓW
NOSKO-GOSZCZYCKA M.

- BADANIE GOTOWOŚCI SZKOLNEJ KARTY DIAGNOSTYCZNE
ZAŁĘSKA S.

- PIERWSZE KROKI WŚRÓD LUDZI PROBLEMY WYCHOWAWCZE NAJWCZEŚNIEJSZEGO DZIECIŃSTWA
OLECHNOWICZ H.

- OPIS I PLANOWANIE ZAJĘĆ WEDŁUG METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE
BOGDANOWICZ M. OKRZESIK D.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022