DIAGNOZA ROZWOJU DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO PRZED ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE KARTY PRACY
NAPRAWA R. TANAJEWSKA A. wydawnictwo: HARMONIA , rok wydania 2015, wydanie Icena netto: 36.00 Twoja cena 34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole
Karty pracy
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów koniecznych do
przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w
szkole.
W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla dzieci oraz instrukcja i tabela z
punktacją dla nauczyciela będąca informacją o stopniu opanowania przez dziecko
wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.
Tematyka kart pracy jest zgodna z treściami nauczania zawartymi w podstawie
programowej z zakresu kompetencji i oczekiwanych osiągnięć dziecka przedszkolnego przed
rozpoczęciem nauki w szkole dotyczących: wychowania zdrowotnego, wychowania rodzinnego,
obywatelskiego i patriotycznego, rozwoju intelektualnego dzieci wraz z edukacją
matematyczną, edukacji przyrodniczej i edukacji plastycznej.
Karty pracy zostały opracowane zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem
Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).
Publikacja z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:
• nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach uczących dzieci
pięcio- lub sześcioletnie;
• nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów;
• pedagogów, psychologów.
Może być w pełni wykorzystana podczas tworzenia:
• programu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych;
• programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych;
• indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-,
sześcioletniego;
• zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania
wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz
możliwości psychofizycznych dziecka;
• planu działań wspierających.
Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom:
dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia
opanowania danej umiejętności z zakresu: rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego,
umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej.
ułatwi przekazanie rodzicom informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w
szkole podstawowej według określonego wzoru, aby mogli je w osiąganiu tej gotowości,
odpowiednio do potrzeb, wspomagać.
72 strony, Format: 22.0x30.0cm, oprawa kartonowa Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PIERWSZE KROKI WŚRÓD LUDZI PROBLEMY WYCHOWAWCZE NAJWCZEŚNIEJSZEGO DZIECIŃSTWA OLECHNOWICZ H.
- OPIS I PLANOWANIE ZAJĘĆ WEDŁUG METODY RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE BOGDANOWICZ M. OKRZESIK D.
- AGRESJA NOWE TABU DLACZEGO JEST POTRZEBNA NAM I NASZYM DZIECIOM JUUL J.
- BADANIE GOTOWOŚCI SZKOLNEJ KARTY DIAGNOSTYCZNE ZAŁĘSKA S.
- PROFIL OSIĄGNIĘĆ UCZNIA. PRZEWODNIK DLA NAUCZYCIELI I TERAPEUTÓW KIELIN J.
- DZIECKO Z AUTYZMEM WYZWALANIE POTENCJAŁU ROZWOJOWEGO + PŁYTA CD WIKTOROWICZ R. OLECHNOWICZ H.
- O GRANICACH KOMPETENTNE RELACJE Z DZIECKIEM JUUL J.
- AAC DLA KAŻDEGO PORADNIK DLA RODZICÓW I TERAPEUTÓW NOSKO-GOSZCZYCKA M.
- KROK PO KROKU NAUCZANIE I TERAPIA DZIECI Z UMIARKOWANĄ ZNACZNĄ KIELIN J. KLIMEK-MARKOWICZ K. / I GŁĘBOKA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTEL.
- ROZWÓJ DAJE RADOŚĆ KIELIN J.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|