|
książek: 2148,
strona 1 z 215 <<< - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - >>> 
GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K., wydawnictwo: CEDEWU, 2014, wydanie I cena netto: 93.90 Twoja cena 89,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka (KO)media Konteksty dyskursu medialnego
Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny
Analiza dyskursu medialnego
Komunikacja medialna i marketingowa
Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów
... >>>
POGORZELSKI J., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I cena netto: 45.60 Twoja cena 43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
Produkty jako obiekty kultu
Budowanie relacji z nabywcami
Pomysłowi rewolucjoniści
Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al
... >>>
JAMES L., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2007, wydanie I cena netto: 40.95 Twoja cena 38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Bądźmy w kontakcie!
Ciesz się zaufaniem ludzi
Osiągaj korzyści, pomagając innym
Poznaj sprawdzone techniki networkingu
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z
podstawówki lub znajomość z... >>>
BURES I. REHULKA P., wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I cena netto: 46.40 Twoja cena 44,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie
Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Sympatia.... >>>
LUDBROOK E., wydawnictwo: 4MEDIA PUBL., 2009, wydanie I cena netto: 52.00 Twoja cena 49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że nie poniesiesz porażki? Zastanów się
nad tym przez chwilę. Gdybyś był całkowicie przekonany o swoim sukcesie, jakie
działania byś podjął? Jak ciężko pracowałbyś w swoim biznesie marketingu
sieciowego?
... >>>
WEINSCHENK S. / O POTENCJALNYCH KLIENTACH, wydawnictwo: HELION, 2011, wydanie I cena netto: 50.30 Twoja cena 47,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Jak myślą konsumenci?
W jaki sposób podejmują decyzje?
Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co
chciałbyś, aby robili?
... >>>
WEINSCHENK S., wydawnictwo: HELION, 2021, wydanie II cena netto: 61.95 Twoja cena 58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
100 rzeczy, które
każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Niezależnie
od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy
przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań
grupy... >>>
BEDNARSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2013, wydanie I cena netto: 27.00 Twoja cena 25,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka 100 sekretów Mistrza Sprzedaży
Od ilu lat pracujesz jako sprzedawca? A może dopiero zaczynasz swoją przygodę ze
sprzedażą? Na pewno masz już na swoim koncie jakieś sukcesy, ale i porażki. Wiesz,
że pomimo kryzysów, wymagających klientów i du... >>>
POLLAK G. STOLARKIEWICZ H., wydawnictwo: ONE PRESS, 2012, wydanie I cena netto: 50.30 Twoja cena 47,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom
dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje
i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by
... >>>
BEDNARSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I cena netto: 35.55 Twoja cena 33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka 140 sekretów Mistrza Sprzedaży
40 nowych sekretów!
Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj!
Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem
— ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto... >>>książek: 2148,
strona 1 z 215 <<< - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - >>>
Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.
|