STUDIUM PRZYPADKU W PRAKTYCE SZKOLENIOWEJ CZYLI JAK UCZYĆ SIĘ NA
FORTUNA P. / DOŚWIADCZENIACH INNYCH wydawnictwo: GWP , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 28.80 Twoja cena 27,36 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W niniejszym, czwartym tomie serii autor prezentuje studium przypadku jako
atrakcyjną, użyteczną i skuteczną metodę szkoleniową, umożliwiającą rozwijanie
umiejętności, pogłębianie wiedzy i kształtowanie postaw uczestników szkoleń.
Porządkuje terminologię oraz szczegółowo omawia etapy przygotowywania sesji
szkoleniowej z użyciem tej metody. Wyjaśnia, czym należy się kierować, wybierając
przypadek do analizy, jak przygotować jego opis oraz jak sporządzić instrukcję do
studium przypadku. Wskazuje sposoby zastosowania studium podczas sesji, a także jego wady
i zalety w porównaniu z innymi metodami.
Tom jest adresowany zarówno do początkujących trenerów, jak i do osób mających
doświadczenie w przygotowywaniu szkoleń.
Spis treści:
Wprowadzenie
Rozdział 1
Studium przypadku jako metoda szkoleniowa
1.1. Przypadek, opis przypadku, studium przypadku
1.2. Warianty metody
1.3. Zalety i wady studium przypadku
1.4. Studium przypadku a inne metody szkoleniowe
1.5. Etapy przygotowania studium przypadku
Rozdział 2
Cele szkoleniowe osiągane dzięki analizie przypadku
2.1. Rozwój umiejętności
2.2. Poszerzanie wiedzy
2.3. Formowanie i zmiana postaw
Rozdział 3
Opisy przypadków i ich przygotowanie
3.1. Wybór przypadku do analizy
3.2. Opracowanie opisu przypadku
Rozdział 4
Projektowanie sesji szkoleniowej z zastosowaniem studium przypadku
4.1. Opracowywanie instrukcji do studium przypadku
4.2. Dodatkowe prace przygotowawcze
Rozdział 5
Stosowanie studium przypadku
5.1. Studium przypadku a proces rozwiązywania problemu
5.2. Sposoby stosowania metody studium przypadku
Rozdział 6
Problem efektywności studium przypadku
6.1. Studium przypadku jako przykład uczenia się przez doświadczenie
6.2. Zasady właściwego stosowania studium przypadku
6.3. Maksymalizowanie efektu nauczania - transfer przez analogię
Bibliografia
160 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PLANOWANIE I PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ RAE L.
- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU ŁAGUNA M. FORTUNA P.
- METAFORY I ANALOGIE W SZKOLENIACH FORTUNA P. URBAN M.
- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ ŁAGUNA M. KOZAK A.
- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ CZYLI NIEZBĘDNIK TRENERA KOZAK A. ŁAGUNA M.
- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA FORTUNA P. ŁAGUNA M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|