ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 28.80 27,36   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STUDIUM PRZYPADKU W PRAKTYCE SZKOLENIOWEJ CZYLI JAK UCZYĆ SIĘ NA


FORTUNA P. / DOŚWIADCZENIACH INNYCH

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 28.80 Twoja cena  27,36 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W niniejszym, czwartym tomie serii autor prezentuje studium przypadku jako atrakcyjną, użyteczną i skuteczną metodę szkoleniową, umożliwiającą rozwijanie umiejętności, pogłębianie wiedzy i kształtowanie postaw uczestników szkoleń.

Porządkuje terminologię oraz szczegółowo omawia etapy przygotowywania sesji szkoleniowej z użyciem tej metody. Wyjaśnia, czym należy się kierować, wybierając przypadek do analizy, jak przygotować jego opis oraz jak sporządzić instrukcję do studium przypadku. Wskazuje sposoby zastosowania studium podczas sesji, a także jego wady i zalety w porównaniu z innymi metodami.

Tom jest adresowany zarówno do początkujących trenerów, jak i do osób mających doświadczenie w przygotowywaniu szkoleń.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1
Studium przypadku jako metoda szkoleniowa
1.1. Przypadek, opis przypadku, studium przypadku
1.2. Warianty metody
1.3. Zalety i wady studium przypadku
1.4. Studium przypadku a inne metody szkoleniowe
1.5. Etapy przygotowania studium przypadku

Rozdział 2
Cele szkoleniowe osiągane dzięki analizie przypadku
2.1. Rozwój umiejętności
2.2. Poszerzanie wiedzy
2.3. Formowanie i zmiana postaw

Rozdział 3
Opisy przypadków i ich przygotowanie
3.1. Wybór przypadku do analizy
3.2. Opracowanie opisu przypadku

Rozdział 4
Projektowanie sesji szkoleniowej z zastosowaniem studium przypadku
4.1. Opracowywanie instrukcji do studium przypadku
4.2. Dodatkowe prace przygotowawcze

Rozdział 5
Stosowanie studium przypadku
5.1. Studium przypadku a proces rozwiązywania problemu
5.2. Sposoby stosowania metody studium przypadku

Rozdział 6
Problem efektywności studium przypadku
6.1. Studium przypadku jako przykład uczenia się przez doświadczenie
6.2. Zasady właściwego stosowania studium przypadku
6.3. Maksymalizowanie efektu nauczania - transfer przez analogię

Bibliografia


160 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU
ŁAGUNA M. FORTUNA P.

- METAFORY I ANALOGIE W SZKOLENIACH
FORTUNA P. URBAN M.

- PLANOWANIE I PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ
RAE L.

- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ CZYLI NIEZBĘDNIK TRENERA
KOZAK A. ŁAGUNA M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022