Prawdopodobnie pierwszy na
naszym rynku podręcznik przygotowywany przez doświadczonych trenerów, którzy zdobyli
swoje doświadczenie w polskich firmach działających w specyficznych warunkach początków
kapitalizmu. Polecamy ją czytelnikom, którzy pracują w firmach szkoleniowych, trenerom
wewnętrznym oraz wszystkim tym, którzy chcieliby udoskonalić swój warsztat pracy z ludźmi
lub rozpocząć pracę w charakterze trenera.
RECENZJE
Sławomir Jarmuż i Tomasz
Witkowski napisali podręcznik, który uczy, jak uczyć innych. Powodowani motywacją
prospołeczną postanowili podzielić się posiadaną wiedzą ekspercką, co znajduje
swoje potwierdzenie na wszystkich stronach opiniowanej pracy. (...)
Uważam, że książka w
sposób istotny wypełnia lukę w polskim piśmiennictwie w zakresie pomocy do szkolenia
trenerów. Wśród jej odbiorców widziałabym osoby zajmujące się szkoleniem innych,
jak również osoby planujące podjęcie tego typu działalności. Jestem przekonana, że
lektura, a właściwie należy napisać praca z książką, skutecznie podniesie jakość
ich pracy, a jak sądzę, także i życia.
Z recenzji prof. Marii
Strykowskiej
Ze zdziwieniem czytałem
"Podręcznik trenera". Takich książek przecież zwyczajowo się nie pisze.
Niepisana, a obowiązująca wielu autorów "instrukcja" mówi przecież, iż
wiedzą sprawdzoną praktycznie nie wolno się dzielić, bo ułatwia się wówczas zadanie
konkurentom. Zasada ta widać dr Sławomira Jarmuża i dr Tomasza Witkowskiego nie
obowiązuje. I chwała im za to.
Z recenzji dr Stanisława
Chełpy
Oto jedyny na świecie
podręcznik dla trenera biznesowego praktykującego w Polsce, w okresie przemian przełomu
XX i XXI wieku! Trenerzy zaawansowani zrobić mogą dzięki tej lekturze "stop
klatkę" i zastanowić się nad strategią i wartościami swojej sztuki. Trenerzy
mniej zaawansowani znajdą proste i praktyczne wskazówki jak efektywnie przeprowadzić
każdą grupę szkoleniową przez proces twórczego i rzetelnego uczenia się. Polecam
też tę unikalną książkę Dyrektorom HR, szefom działów szkoleń, wszystkim, którzy
treningi zamawiają, wdrażają, oceniają.
z recenzji Jaceka
Santorskiego, Instytut Psychologii Biznesu
298 STRON