JAK NAUCZYĆ DZIECI MYŚLENIA PRAKTYCZNY PORADNIK DLA NAUCZYCIELI
STERNBERG R. SPEAR-SWERLING L. / I RODZICÓW / wydawnictwo: GWP , rok wydania 2010, wydanie II cena netto: 27.60 Twoja cena 26,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka ta ma pomóc nauczycielom i pedagogom świadomie rozwijać
umiejętność poprawnego myślenia u dzieci.
Aby tego dokonać, musimy najpierw ukształtować ją u siebie. Autorzy
książki wskazują na fakt istnienia różnych typów inteligencji i wyjaśniają,
dlaczego uczniowie różnie sobie radzą w szkole.
Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, służących doskonaleniu
myślenia.
125 stron, B5, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- RODZINY ZASTĘPCZE I ICH DZIECI WINOGRODZKA L.
- PSYCHOLOGIA TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ POPEK ST.
- POSTĘPOWANIE PRZED SĄDEM W SPRAWACH NIELETNICH EICHSTAEDT K.
- ZARZĄDZANIE TALENTAMI W ORGANIZACJI RED. POCZTOWSKI A.
- DYSFUNKCJONALNOŚĆ UCZNIÓW GIMNAZJUM IŁENDO-MILEWSKA A.
- DORASTANIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ STELTER Ż.
- SUKCES I PORAŻKA TERAPII KRÓTKOTERMINOWEJ RAKOWSKA J.M.
- TERAPIA ZAJĘCIOWA PRAKTYCY – PRAKTYKOM JANUS E. RED.
- KONTEKSTY ZDROWIA I EDUKACJI ZDROWOTNEJ KOŚCIŃSKA E. KUCHCIŃSKA M.
- ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI OLEKSYN T.
- PSYCHOLOGIA MOTYWACJI FRANKEN R.E.
- PSYCHOLOGIA UCZNIA I NAUCZYCIELA KOWALIK S. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|