ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK NAUCZYĆ DZIECI MYŚLENIA PRAKTYCZNY PORADNIK DLA NAUCZYCIELI


STERNBERG R. SPEAR-SWERLING L. / I RODZICÓW /

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2010, wydanie II

cena netto: 27.60 Twoja cena  26,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta ma pomóc nauczycielom i pedagogom świadomie rozwijać umiejętność poprawnego myślenia u dzieci.

Aby tego dokonać, musimy najpierw ukształtować ją u siebie. Autorzy książki wskazują na fakt istnienia różnych typów inteligencji i wyjaśniają, dlaczego uczniowie różnie sobie radzą w szkole.

Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, służących doskonaleniu myślenia.


125 stron, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- RODZINY ZASTĘPCZE I ICH DZIECI
WINOGRODZKA L.

- PSYCHOLOGIA TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ
POPEK ST.

- POSTĘPOWANIE PRZED SĄDEM W SPRAWACH NIELETNICH
EICHSTAEDT K.

- ZARZĄDZANIE TALENTAMI W ORGANIZACJI
RED. POCZTOWSKI A.

- DYSFUNKCJONALNOŚĆ UCZNIÓW GIMNAZJUM
IŁENDO-MILEWSKA A.

- DORASTANIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
STELTER Ż.

- SUKCES I PORAŻKA TERAPII KRÓTKOTERMINOWEJ
RAKOWSKA J.M.

- TERAPIA ZAJĘCIOWA PRAKTYCY – PRAKTYKOM
JANUS E. RED.

- KONTEKSTY ZDROWIA I EDUKACJI ZDROWOTNEJ
KOŚCIŃSKA E. KUCHCIŃSKA M.

- ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI
OLEKSYN T.

- PSYCHOLOGIA MOTYWACJI
FRANKEN R.E.

- PSYCHOLOGIA UCZNIA I NAUCZYCIELA
KOWALIK S. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022