ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 74.00 70,30   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE JUTRA. JAKIE JEST TWOJE MIEJSCE W PRZYSZŁOŚCI?


HAMEL G. BREEN B.

wydawnictwo: REDHORSE , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 74.00 Twoja cena  70,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jeśli istnieje coś, co może zapewnić długoterminowy sukces firmy, to tym czymś jest innowacja - nowe sposoby mobilizacji potencjału, zarządzania zasobami, opracowywania strategii.

W "Zarządzaniu jutra" uznany autor Gary Hamel dowodzi, że tradycyjne metody zarządzania firmą przestały się sprawdzać. Że zarządzanie firmą wymaga zasadniczej odmiany sposobu myślenia o samym zarządzaniu. Że w chwili obecnej zdobycie trwałej przewagi konkurencyjnej firmy wymaga prawdziwego wymyślenia na nowo sposobu na zarządzanie nią.

"Zarządzanie jutra" to właśnie ten sposób. Jest jednocześnie dziełem naukowym i praktycznym poradnikiem, który pomoże ci wykształcić techniki zarządzania, jakich będziesz potrzebować w przyszłości.

To książka dla marzycieli i pragmatyków. To książka dla wszystkich, których uwierają biurokratyczne pęta. Dla tych, którzy mają wrażenie, że system dławi innowację. Dla tych, którzy w skrytości ducha wiedzą, że jego wąskie gardło znajduje się na samej górze. Którzy zastanawiają się, dlaczego życie korporacyjne jest takie bezduszne. Dla tych, którzy wierzą, że pracownicy są w stanie skutecznie działać bez kierowników, którzy wiedzą, że obecny model zarządzania jest w istocie kulą u nogi - i zarazem dla tych, którzy chcą coś z tym zrobić. Jeśli należysz do nich - witaj i rozgość się.

Co tak naprawdę wpływa na długookresowy sukces firmy? Nie tyle jej skuteczność operacyjna czy modele biznesowe, lecz innowacja zarządzania - nowe sposoby mobilizacji pracy, alokacji zasobów i budowy strategii. W poprzednim wieku przełomy w technologii zarządzania pozwoliły kilku firmom - wśród nich znalazły się General Electric, Procter & Gamble, Toyota i Visa - wejść na wyższy poziom jakości pracy i zapewnić sobie trwałą przewagę konkurencyjną. Mimo to większości firm brakuje ukierunkowanego procesu radykalnej innowacji w tym zakresie.

W "Zarządzaniu jutra" światowej klasy teoretyk biznesu Gary Hamel przekonuje nas, że firmy pilnie potrzebują śmiałych innowatorów. Aktualny model zarządzania - skoncentrowany na kontroli i wydajności - przestaje się sprawdzać w świecie, w którym sukces zależy od adaptacji i kreatywności.
Hamel w swym - jak dotychczas - najbardziej prowokującym dziele bierze na celownik tradycyjne przekonania, które utrudniają firmom XXI wieku pokonanie nowo powstałych barier. Jego szczegółowa i obrazowa analiza pokazuje, jak zostać seryjnym innowatorem zarządzania. Przy okazji zdobędziesz kompletną wiedzę na temat:
- bezwzględnych wyzwań determinujących konkurencyjny sukces lub jego brak w erze karkołomnych przemian
- toksycznych skutków prawd, na których opiera się tradycyjne zarządzanie
- niekonwencjonalnych technik wywołujących niezwykłe rezultaty na przykładzie kilku pionierów współczesnego zarządzania
- zupełnie nowych założeń zarządzania, które powinny stać się częścią DNA zarządzania każdej nowoczesnej firmy
- sposobów, w jakie Internet wywróci do góry nogami tradycyjne formuły zarządzania
- praktycznych działań, dzięki którym twoja firma będzie mogła uzyskać trwałą przewagę konkurencyjną.

"Zarządzanie jutra" w praktyczny i dogłębny sposób prezentuje przykłady elitarnej grupy pionierów nowoczesnego zarządzania - firm, które przeciwstawiły się dogmatom i dzięki temu odniosły wielki sukces.

Bądź gotów na rewolucję w biznesie. Jutrzejszymi zwycięzcami zostaną tylko ci, które zaczną wymyślać przyszłość zarządzania już dzisiaj.


Spis treści

O autorach
Wstęp
Podziękowania

CZĘŚĆ I. CO ZNACZY INNOWACJA ZARZĄDZANIA

ROZDZIAŁ 1 - KRES ZARZĄDZANIA?
Zarządzanie - starzejąca się technologia
Zwalczanie dawnych kompromisów
Przezwyciężanie nowych przeszkód
Ograniczenia we własnym DNA
Imperatyw rewolucyjny

ROZDZIAŁ 2 - DECYDUJĄCA PRZEWAGA
Definicja innowacji zarządzania
Potęga innowacji zarządzania
Od innowacji do dominacji
Kontekst innowacji zarządzania
Krótkowzroczność w zarządzaniu

ROZDZIAŁ 3 - INNOWACJA ZARZĄDZANIA KROK PO KROKU
Bądź śmiały
Ustalanie planu innowacji zarządzania
Stworzenie firmy tak elastycznej, jak sama zmiana
Upowszechnienie innowacji
Stworzenie firmy, w której każdy daje z siebie wszystko

CZĘŚĆ II. INNOWACJA ZARZĄDZANIA W PRAKTYCE

ROZDZIAŁ 4 - TWORZENIE WSPÓLNOTY CELU
Rewolucjonista branżowy
Buntowniczy model zarządzania
Nauki dla innowatorów zarządzania
Rewizja naszego planu innowacji zarządzania

ROZDZIAŁ 5 - ROZWÓJ DEMOKRACJI ZARZĄDZANIA
Bill Gore - innowator zarządzania
Najważniejsze wnioski
Kolejna rewizja naszego planu innowacji zarządzania

ROZDZIAŁ 6 - UZYSKANIE DOMINACJI EWOLUCYJNEJ
Nowy model zarządzania
Kilka (niepewnych) wniosków
Rewizja naszego planu innowacji zarządzania

CZĘŚĆ III. OBRAZ ZARZĄDZANIA JUTRA

ROZDZIAŁ 7 - ZERWANIE KAJDAN
Wojna z precedensami
Odkrycie sądów powszechnych
Buntownik do szpiku kości

ROZDZIAŁ 8 - PRZYJĘCIE NOWYCH REGUŁ
Siła nowej reguły
Mapowanie genomu zarządzania
Wymyślenie na nowo genomu zarządzania
Teoria w praktyce

ROZDZIAŁ 9 - NAUKI Z POGRANICZA
Nowe punkty widzenia, nowe perspektywy
Pozytywni odmieńcy
Poszukiwanie pogranicza
Pogranicze w centrum

CZĘŚĆ IV. BUDOWA PRZYSZŁOŚCI ZARZĄDZANIA

ROZDZIAŁ 10 - JAK ZOSTAĆ INNOWATOREM ZARZĄDZANIA
Budowa mechanizmu rozwoju IBM-a
Wykorzystanie zbiorowej mądrości w Best Buy

ROZDZIAŁ 11 - ZARZĄDZANIE 2.0
Od inspiracji do zdolności
Przed skokiem w przyszłość

PRZYPISY

335 stron, B5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- DEMOKRACJE ZACHODNIOEUROPEJSKIE ANALIZA PORÓWNAWCZA
ANTOSZEWSKI A. HERBUT R. RED.

- ANALIZA WSKAŹNIKOWA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO. TOM 1. SPRAWOZDANIE FINA
WĘDZKI D.

- MIĘDZYNARODOWE STANDARDY SPRAWOZDAWCZOŚCI FINANSOWEJ MSSF 2013
INTERNATIONAL ACCOUNTING STANDARD BOARD

- STOSUNKI DYPLOMATYCZNE POLSKI. INFORMATOR TOM I. EUROPA 1918-2006
SZCZEPANIK K. HERMAN-ŁUKASIK A. JANICKA B.

- TRANSPORT INTERMODALNY TECHNOLOGIA I ORGANIZACJA
STOKŁOSA J.

- LOGISTYKA DYSTRYBUCJI. SPECYFIKA. TENDENCJE ROZWOJOWE. DOBRE PRAKTYKI.
RED. RUTKOWSKI K.

- PRAWO O RUCHU DROGOWYM KOMENTARZ
KOTOWSKI W.

- HISTORIA ROSJI
WIECZORKIEWICZ P. BAZYLOW L.

- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE FIRMĄ TEORIA I PRAKTYKA
TARGALSKI J. FRANCIK A.

- INFRASTRUKTURA TRANSPORTU
WOJEWÓDZKA-KRÓL K. ROLBIECKI R.

- ZARZĄDZANIE OD PODSTAW
JEMIELNIAK D. KOŹMIŃSKI K.A

- LOGISTYKA
RED. KISPERSKA-MOROŃ D. KRZYŻANIAK S.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022