RYNEK MEDIALNY
LAKOMY M. wydawnictwo: MATERNUS , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 19.99 Twoja cena 18,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka "Wielu medioznawców wieszczy koniec epoki Gutenberga. Jej schyłek dostrzegamy
coraz bardziej, obserwując przemiany, jakim w szybkim tempie podlegają media
elektroniczne. Dynamiczny rozwój nowych mediów, a szczególnie internetu, pogłębia
proces konwergencji, który przynosi ze sobą nieznane wcześniej zjawiska społeczne i
rynkowe, zmuszając dysponentów mediów do podejmowania wysiłku w celu utrzymania się
na rynku".
ze wstępu Autora
72 strony, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII WIKTORSKA P.
- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.
- MARKETING MEDIALNY JUPOWICZ-GINALSKA A.
- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE MODRZEWSKI P.
- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI JAMES L.
- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.
- SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ BARTNIK M.
- KREATYWNA REKLAMA BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|