ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 18.00 17,10   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SKUTECZNA REKLAMA JAK REKLAMOWAĆ ŻEBY SPRZEDAĆ


BARTNIK M.

wydawnictwo: FLASHBOOK , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 18.00 Twoja cena  17,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pierwszy poradnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu, którzy chcieliby poznać zupełne podstawy tej dziedziny. Poradnik odpowiada m.in. na pytania: co można osiągnąć reklamą, jak wybrać adresata, jak wybrać dobre medium reklamowe (Internet? Outdoor? Prasa, telewizja, radio?), jak sformułować przekaz reklamy.


Jak przygotować reklamę, która sprzeda Twój produkt?
Jakie błędy w reklamie mogą zabić Twoją firmę?
Jakie są najzabawniejsze wpadki reklamodawców?


Skuteczna reklama to podręczny przewodnik skierowany zarówno do osób zainteresowanych tematyką reklamową, jak i przedsiębiorców, którzy chcieliby wprowadzić porady w życie i rozwinąć swój biznes. Monika Bartnik - wieloletni praktyk, wykładowca i publicystka, w przystępny i przejrzysty sposób wprowadza czytelników w meandry efektywnej reklamy. Przedstawia sposoby określania celów reklamy i ustalania budżetu reklamowego. Autorka radzi także, jakie medium wybrać dla danego przekazu – czy reklamować produkt w telewizji, prasie, a może na billboardach? W hiperprzewodniku Skuteczna reklama wyjaśniono też najważniejsze terminy branżowe, zawarto porady dotyczące współpracy z agencją reklamową i wyjaśniono, jak przekuć wydatki reklamowe na wzrost sprzedaży.

Liczne przykłady, barwne ciekawostki i zaskakujące fakty zawarte w Skutecznej reklamie pomagają zrozumieć mechanizmy reklamy i znaleźć praktyczne rozwiązania rzeczywistych problemów biznesowych. Obok tekstu, tak jak we wszystkich hiperprzewodnikach flashbook.pl, znajdują się są dziesiątki linków prowadzących do najciekawszych tekstów w Internecie.

Autorka
jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Marie Skłodowskiej-Curie w Lublinie. Od 1999 do 2006 roku związana była z mediami. Zajmowała stanowisko zastępcy redaktora naczelnego magazynu Brief, była redaktorem prowadzącym miesięcznika branżowego MediaQuest, poświęconego rynkowi mediów, marketingu i PR. Pełniła również funkcję redaktora odpowiedzialnego za dział poświęcony marketingowi w miesięczniku „Home&Market”. Jest wykładowcą w Podyplomowym Studium Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w Szkole Głównej Handlowej. Studiuje też na Wydziale Kultury Japonii na PJWSTK. Obecnie pracuje jako dyrektor marketingu i PR w firmie Słodkie Upominki.


120 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- (KO)MEDIA KONTEKSTY DYSKURSU MEDIALNEGO
GOŁUCHOWSKI J. KONIECZNA D. ZDANOWICZ-CYGANIAK K.

- RYNEK MEDIALNY
LAKOMY M.

- GOOGLE ADWORDS W PRAKTYCE SKUTECZNA REKLAMA W INTERNECIE
MODRZEWSKI P.

- 10 ZAŁOŻEŃ NETWORKINGU JAK W PEŁNI WYKORZYSTAĆ SWOJE ZNAJOMOŚCI
JAMES L.

- KONKURENCYJNY RYNEK MEDIALNY TELEWIZJA WOBEC NOWYCH MEDIÓW
SOKOŁOWSKI M. SIEROCKI R. RED.

- MARKETING MEDIALNY
JUPOWICZ-GINALSKA A.

- KREATYWNA REKLAMA
BURTENSHAW K. MAHON N. BARFOOT C.

- ADWORDS 360° KATALOG SKUTECZNYCH KAMPANII
WIKTORSKA P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022