ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZKOLENIOWE METODY SYMULACYJNE


WOŹNIAK J. BALCERAK A.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 43.80 Twoja cena  41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Szkoleniowe metody symulacyjne


Metody symulacyjne były znane już w starożytności. W Polsce ich wprowadzenie przebiegało falami, a ich rozkwit i rozpowszechnienie nastąpiły wraz z transformacją gospodarczą kraju i zmianami w edukacji.

Autorzy, doświadczeni szkoleniowcy, łącząc wiedzę teoretyczną i praktyczną, pokazują, jak stosować symulacje w celu osiągnięcia zamierzonych efektów szkolenia.

Opisują wady i zalety podstawowych metod symulacyjnych, tłumaczą, jak stworzyć własne narzędzia szkoleniowe i dostosować te znane do danego obszaru tematycznego.

Podpowiadają, jak zadbać o poczucie bezpieczeństwa osób szkolonych, wzbudzić ich ciekawość, zminimalizować opór i rozwiać pojawiające się wątpliwości.

Wskazówki autorów pomogą trenerom w codziennej pracy i ułatwią rozwijanie kompetencji uczestników szkolenia.


Wprowadzenie

Rozdział 1
Metody symulacyjne i ich rodzaje
1.1. Symulacja i jej definicje
1.2. Symulacyjne i niesymulacyjne metody aktywizujące
1.3. Rodzaje szkoleniowych metod symulacyjnych
1.4. Pedagogiczne przesłanki szkoleniowego użycia symulacji
1.5. Cel szkoleniowego użycia narzędzi symulacyjnych

Rozdział 2
Szkoleniowe zastosowania symulacji
2.1. Cele szkoleniowego zastosowania symulacji - klasyfikacje efektów edukacyjnych
2.2. Mechanizm zapewniający trwałość efektów uczenia
2.3. Wprowadzenie do działania w świecie symulowanym
2.4. Przebieg symulacji - rola trenera i uczestników
2.5. Omówienie - jego funkcje i etapy

Rozdział 3
Symulacje behawioralne
3.1. Behawioralne symulacje jednoosobowe
3.2. Scenki jako symulacje behawioralne
3.3. Gry negocjacyjne jako specyficzny rodzaj symulacji behawioralnych
3.4. Grupowe rozwiązywanie problemów

Rozdział 4
Gry symulacyjne
4.1. Gry symulacyjne - definicje i klasyfikacja
4.2. Gry serio, gry zamknięte i otwarte
4.3. Strukturalne elementy gry symulacyjnej
4.4. Atuty gier symulacyjnych jako narzędzi szkoleniowych - jak ich nie zaprzepaścić

Rozdział 5
Symulatory
5.1. Definicje i typologie symulatorów
5.2. Wierność i jej rodzaje
5.3. Dobór symulatorów do osiągania wybranych efektów edukacyjnych
5.4. Szkolenia w zakresie współpracy w zespole (crew management training)

Rozdział 6
Projektowanie symulacji dla celów szkoleniowych
6.1. Jak pozyskać szkoleniowe narzędzia symulacyjne
6.2. Budowa i ocena modelu symulacyjnego
6.3. Projektowanie szkoleniowej gry symulacyjnej
6.4. Projektowanie symulacji behawioralnej
6.5. Specyfika walidacji gier symulacyjnych i symulacji behawioralnych

Bibliografia


232 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ZBIÓR NIEDROGICH GIER SZKOLENIOWYCH
SCANELL M. CAIN J.

- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU
ŁAGUNA M. FORTUNA P.

- LIDER NA KOZETCE
DE VRIES K.

- WYWIAD MOTYWUJĄCY JAK PRZYGOTOWAĆ LUDZI DO ZMIANY
MILLER W.R. ROLLNICK S.

- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ
ŁAGUNA M. KOZAK A.

- EFEKTYWNE SZKOLENIE. TECHNIKI DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH
LESLIE RAE

- NIEKONWENCJONALNE METODY SZKOLENIOWE CZYLI JAK UATRAKCYJNIĆ ZAJĘCIA
URBAN M.

- METAFORY I ANALOGIE W SZKOLENIACH
FORTUNA P. URBAN M.

- HARVARD BUSINESS REVIEW AUTOMOTYWACJA
HARVARD BUSUNESS SCHOOL PRESS

- PIĄTA DYSCYPLINA MATERIAŁY DLA PRAKTYKA JAK BUDOWAĆ ORGANIZACJĘ UCZĄCĄ
SENGE P.M. KLEINER A. ROBERTS C. ROSS R.B. SMITH B.J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022