ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.80 41,61   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZKOLENIOWE METODY SYMULACYJNE


WOŹNIAK J. BALCERAK A.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 43.80 Twoja cena  41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Szkoleniowe metody symulacyjne


Metody symulacyjne były znane już w starożytności. W Polsce ich wprowadzenie przebiegało falami, a ich rozkwit i rozpowszechnienie nastąpiły wraz z transformacją gospodarczą kraju i zmianami w edukacji.

Autorzy, doświadczeni szkoleniowcy, łącząc wiedzę teoretyczną i praktyczną, pokazują, jak stosować symulacje w celu osiągnięcia zamierzonych efektów szkolenia.

Opisują wady i zalety podstawowych metod symulacyjnych, tłumaczą, jak stworzyć własne narzędzia szkoleniowe i dostosować te znane do danego obszaru tematycznego.

Podpowiadają, jak zadbać o poczucie bezpieczeństwa osób szkolonych, wzbudzić ich ciekawość, zminimalizować opór i rozwiać pojawiające się wątpliwości.

Wskazówki autorów pomogą trenerom w codziennej pracy i ułatwią rozwijanie kompetencji uczestników szkolenia.


Wprowadzenie

Rozdział 1
Metody symulacyjne i ich rodzaje
1.1. Symulacja i jej definicje
1.2. Symulacyjne i niesymulacyjne metody aktywizujące
1.3. Rodzaje szkoleniowych metod symulacyjnych
1.4. Pedagogiczne przesłanki szkoleniowego użycia symulacji
1.5. Cel szkoleniowego użycia narzędzi symulacyjnych

Rozdział 2
Szkoleniowe zastosowania symulacji
2.1. Cele szkoleniowego zastosowania symulacji - klasyfikacje efektów edukacyjnych
2.2. Mechanizm zapewniający trwałość efektów uczenia
2.3. Wprowadzenie do działania w świecie symulowanym
2.4. Przebieg symulacji - rola trenera i uczestników
2.5. Omówienie - jego funkcje i etapy

Rozdział 3
Symulacje behawioralne
3.1. Behawioralne symulacje jednoosobowe
3.2. Scenki jako symulacje behawioralne
3.3. Gry negocjacyjne jako specyficzny rodzaj symulacji behawioralnych
3.4. Grupowe rozwiązywanie problemów

Rozdział 4
Gry symulacyjne
4.1. Gry symulacyjne - definicje i klasyfikacja
4.2. Gry serio, gry zamknięte i otwarte
4.3. Strukturalne elementy gry symulacyjnej
4.4. Atuty gier symulacyjnych jako narzędzi szkoleniowych - jak ich nie zaprzepaścić

Rozdział 5
Symulatory
5.1. Definicje i typologie symulatorów
5.2. Wierność i jej rodzaje
5.3. Dobór symulatorów do osiągania wybranych efektów edukacyjnych
5.4. Szkolenia w zakresie współpracy w zespole (crew management training)

Rozdział 6
Projektowanie symulacji dla celów szkoleniowych
6.1. Jak pozyskać szkoleniowe narzędzia symulacyjne
6.2. Budowa i ocena modelu symulacyjnego
6.3. Projektowanie szkoleniowej gry symulacyjnej
6.4. Projektowanie symulacji behawioralnej
6.5. Specyfika walidacji gier symulacyjnych i symulacji behawioralnych

Bibliografia


232 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- PRZYGOTOWANIE SZKOLENIA CZYLI JAK DOBRY POCZĄTEK PROWADZI DO SUKCESU
ŁAGUNA M. FORTUNA P.

- ZBIÓR NIEDROGICH GIER SZKOLENIOWYCH
SCANELL M. CAIN J.

- HARVARD BUSINESS REVIEW AUTOMOTYWACJA
HARVARD BUSUNESS SCHOOL PRESS

- PIĄTA DYSCYPLINA MATERIAŁY DLA PRAKTYKA JAK BUDOWAĆ ORGANIZACJĘ UCZĄCĄ
SENGE P.M. KLEINER A. ROBERTS C. ROSS R.B. SMITH B.J.

- LIDER NA KOZETCE
DE VRIES K.

- WYWIAD MOTYWUJĄCY JAK PRZYGOTOWAĆ LUDZI DO ZMIANY
MILLER W.R. ROLLNICK S.

- METODY PROWADZENIA SZKOLEŃ
ŁAGUNA M. KOZAK A.

- EFEKTYWNE SZKOLENIE. TECHNIKI DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI TRENERSKICH
LESLIE RAE

- NIEKONWENCJONALNE METODY SZKOLENIOWE CZYLI JAK UATRAKCYJNIĆ ZAJĘCIA
URBAN M.

- METAFORY I ANALOGIE W SZKOLENIACH
FORTUNA P. URBAN M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022